سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

درخواست تل‌آویو از مسکو درباره حزب‌الله

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 694609
فارس نوشت: سازمان تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل‌آویو برای جلوگیری از تقویت نفوذ ایران در سوریه دست به دامن مسکو شده است.
درخواست تل‌آویو از مسکو درباره حزب‌الله
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند، این رژیم از روسیه درخواست کرده در زمینه دور کردن حزب‌الله از جولان تلاش کند.

سازمان پخش (رادیویی و تلویزیونی) رژیم صهیونیستی که یک کانال تلویزیونی و شش شبکه رادیویی را اداره می‌کند، اعلام کرد: تل‌آویو از مسکو درخواست کرده اقداماتی را که پیشتر برای جلوگیری از استقرار ایران در منطقه اتخاذ کرده،‌ اجرایی کند.  

در ادامه این گزارش ادعا شده؛ اطلاعات چهار ماه پیش نشان می‌دهد نیروهایی از حزب الله در بخش سوری جولان با هدف آنچه «ایجاد زیرساخت‌های تروریستی» نامیده شده، مستقر شده‌اند.

 سازمان پخش رژیم صهیونیستی سپس اعلام کرد: تلاش‌های اسرائیل در اقدامات حزب‌الله تعلل ایجاد کرد اما نتوانست به آن پایان دهد و به همین دلیل تل‌آویو خواستار مداخله مسکو شده است.

مقامات متعدد رژیم صهیونیستی بارها از حضور ایران و حزب‌الله در سوریه ابراز نگرانی کرده‌‌‌اند و با لحنی التماس‌گونه خواهان خروج آنها هستند مقامات مختلف روسیه هم در پاسخ بارها اعلام کرده‌‌اند حضور ایران در سوریه به درخواست دولت این کشور صورت گرفته و قانونی است.

در همین ارتباط، اخیرا «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، شایعات درباره پیشنهاد واشنگتن و تل‌آویو درباره خروج ایران از سوریه را «مضحک» توصیف کرد. 

زاخارووا به شبکه خبری الجزیره گفت، شایعات برخی رسانه‌ها درخصوص پیشنهاد آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره به رسمیت شناختن دولت سوریه به ریاست بشار اسد مقابل تعهد روسیه برای خارج کردن نیروهای ایران از سوریه «مضحک و غیرجدی» است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر کردند تروریست‌ها را در مرز بین خود و نیروهای مقاومت قرار دهند سپر بلای آنان خواهند بود نفهمیدند که وهابیها مقابل شیعیان پشه ای بیش نیستند و این درگیریها باعث شد جبهه مقاومت قویتر شود و کابوسی که اسرائیل از آن بیم داشت بیش از هزار کیلومتر به آن نزدیکتر شد و الان بیخ گوش اسرائیل آماده یک جهش به هنگام و حساب شده برای نابودی آنهاست.