چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

هزینه نشستن پشت فرمان یک سرکش آلمانی

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 694583
رویاهای ما درست همین‌جا شکل می‌گیرند. جایی که جیب‌مان خالی می‌شود اما ذهن‌مان همچنان در طلب آنچه به چشم دیده مانده است. قیمت پورشه باکستر همان چیزی است که از یک ماشین لوکس سرکش آلمانی انتظار می‌رود.
هزینه نشستن پشت فرمان یک سرکش آلمانی
به گزارش جهان نيوز، پورشه باکستر همان خودرویی است که از لحظه اول که نگاه شما به آن می‌افتد مجذوبش می‌شوید. هیچکس توان مقاومت در برابر خرید این خودرو را ندارد، هر چند که جیب‌های بسیاری هم توان پرداخت هزینه‌اش را ندارند. رویاهای ما درست همین‌جا شکل می‌گیرند. جایی که جیب‌مان خالی می‌شود اما ذهن‌مان همچنان در طلب آنچه به چشم دیده مانده است. قیمت پورشه باکستر همان چیزی است که از یک ماشین لوکس سرکش آلمانی انتظار می‌رود.

پورشه، رتبه اول فروش خودروهای لوکس را در جهان دارد و مدل باکستر این کمپانی محبوب‌ترین نسل خودروهای این برند پرفروش است. تاکنون سه نسل از خودروهای باکستر توسط پورشه روانه بازار شدند و نسل سوم با وجود اینکه ظاهر نسبتا مشابهی دارد اما درون بسیار متفاوتی با نسل‌های پیشین خود دارد. موتورش توربو شارژ شده و دیگر از نوع موتورهای تنفس طبیعی پورشه نیست. بلکه یک موتور تخت چهار سیلندری است.

دور موتور ۴۵۰۰ در باکستر نسل اول به حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر می‌رسید اما در باکستر نسل سوم یا همان پورشه باکستر ۷۱۸ حداکثر گشتاور معادل ۴۱۹ نیوتن متر است و همین عدد کافی است که چشمان شما بدرخشد و شگفتی این نسل جدید را دریابید. این کوپه دو نفره هیجان‌انگیز یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک دارد و قلب درخشان خودرو توان تولید ۲۹۶ اسب بخار را دارد.  

همه این ویژگی‌های منحصر به فرد و جذاب است که یک باکستر پارک شده در پارکینگ خانه را رویای شبانه بسیاری از ما می‌کند. رویایی که در بیرون از مرزهای ایران برای تحقق آن باید بین ۵۰ تا ۶۸ هزار دلار هزینه کنید. اما این خودرو وقتی به داخل مرزهای ما می‌رسد و قیمت آن تبدیل به تومان می‌شود برای خرید  پورشه باکستر۷۱۸ باید مبلغی نزدیک به دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. قیمتی که شاید بتواند برخی از ما را از خرید منصرف کند اما بی‌شک رویای باکستر را از هیچکدام‌مان نخواهد گرفت.

نسل‌های اول باکستر در رده خودروهای گران‌قیمت نبودند و پورشه نسل به نسل باکستر را تقویب کرد و بهبود بخشید و در نهایت تونست یک خودرور اسپرت گران قیمت را روانه بازار کند. ظاهر باکستر ۷۱۸ بسیار شبیه به پورشه ۹۱۱ است. اما این تنها ظاهر قضیه است. ورود آخرین مدل باکستر به بازار رقبای پورشه را به چالشی جدی طلبید و تا آنجا پیش رفت که هیچ برندی توان رقابت در این کلاس رقابتی را نداشت.
 

باکستر همه آن چیزی است که شما از یک خودرو اسپرت انتظار دارید و بی‌شک برای آنها که توان پرداخت مبلغی بین یک و نیم تا دو و نیم میلیارد را برای نسل‌های مختلف پورشه دارند انتخابی فوق‌العاده و شگفت انگیز خواهد بود. خرید پورشه باکستر شما را با دنیای جدیدی از سرعت و قدرت آشنا می‌کند که پیش از این تصور آن را هم نمی‌کردید.

اگر شما هم در دسته انسان‌های خوشبخت هستید و می‌توانید یک باکستر در خانه داشته باشید، تردید نکنید و همین حالا سری به سایت دیوار بزنید. این بستر آنلاین به شما امکان مقایسه قیمت مدل‌های مختلف را می‌دهد و در عین حال زمان و انرژی زیادی هم از شما نمی‌گیرد. کار با چند کلیک ساده تمام می‌شود و در نهایت شما می‌مانید و انتخاب باکستر دوست‌داشتنی‌تان.
 
منبع:ویرلن
برچسب ها: هزینه پورشه آلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *