جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نظافتچی که طلا و پول را هم جارو می‌کرد

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 694582
زن نظافتچی که حین نظافت منزل، طلا و وجه نقد به سرقت می‌برد، بازداشت شد.
نظافتچی که طلا و پول را هم جارو می‌کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، از مدت دو ماه پیش شکایتهایی مشابه مبنی بر سرقت از منازل توسط یک نظافتچی زن و حین نظافت منزل، به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد.

با توجه به افزایش شکایات، تیم عملیات کلانتری 125 یوسف‌آباد وارد عمل شد و تعداد 17 آدرس متفاوت از متهم پرونده به دست آمد.در تحقیقات بیشتر مشخص شد تمامی این آدرسها تغییر کرده و سارق حرفه‌ای همچنان به سرقتهایش ادامه می‌دهد. 

با بازبینی فیلم دوربین مداربسته ثبت شده از لحظه یکی از این سرقتها مشخص شد سارق پس از ورود به منزل و با توجه به آشنایی از منزل، به سراغ اتاق‌خواب و گاوصندوق رفته و در آنجا با جست‌وجو به طلا و وجه نقد دسترسی پیدا می‌کرده است.
 در ادامه تجسسهای پلیسی شرکتهای اینترنتی که سارق در آنها اقدام به درج آگهی کرده بود، شناسایی شدند که مشخص شد متهم بعد از انجام چند کار با این شرکتها دیگر به تماس مسئولان آنها پاسخ نداده و بعد از مدتی نیز تلفن‌همراهش را خاموش کرده است. 
همچنان تحقیقات پلیسی برای بازداشت سارق جریان داشت تا اینکه در آخرین سرقت مردی جوان (صاحب شرکت نظافتی) با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که متهم را برای نظافت به یک سالن برده و وی پس از سرقت تلفن‌همراه شاکی از محل متواری شده بود.

در آخرین مرحله از تحقیقات، بالاخره آدرس واقعی متهم با پایشهای خاص به دست آمد که مأموران وی را بازداشت کرده و به کلانتری منتقل کردند. متهم که با توجه به مدارک موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: سه ماه قبل از زندان آزاد شدم، در زندان برای رهایی از حبس از مردم پول قرض کردم و باید تمام آن را پس می‌دادم که تصمیم گرفتم حدوداً سی میلیون تومان سرقت کرده و بدهی‌ام را پس دهم.
سرهنگ علی آقا کارخانه؛ سرکلانتر سوم پلیس پیشگیزی پایتخت با اعلام این خبر گفت: شهروندان فقط از شرکتهای معتبر درخواست نیروهای نظافتی کنند و در صورت امکان در تمام مراحل انجام نظافت یکی از اعضای خانه برای نظارت بر کار نظافتچی در منزل حضور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *