چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۲

ابراز نگرانی پامپئو از وضعیت زندان‌های مصر

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 694553
وزیر خارجه آمریکا با ابراز نگرانی از وضعیت زندان‌های مصر گفت، واشنگتن به همکاری‌های خود با مسئولان قاهره در این زمینه ادامه خواهد داد.
ابراز نگرانی پامپئو از وضعیت زندان‌های مصر
به گزارش جهان نيوز به نقل از  ایسنا، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در پیامی برای کارگروه ویژه در مصر، نگرانی خود از وضعیت نابسامان زندان‌های مصر را به آنها ابراز کرد و مخالفت خود را با هرگونه بازداشت ظالمانه یا بدرفتاری با هر شخصی از هر تابعیتی اعلام نمود.

وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن به صورت گسترده گزارش‌ها درباره وضعیت زندان‌های مصر را بررسی کرد، گفت که این گزارش‌ها را تایید می‌کند.پامپئو در پایان تاکید کرد که مسئولان آمریکایی به همکاری‌های خود با مسئولان مصصری در بالاترین سطح درباره مسائل یاد شده ادامه خواهند داد.

پیام پامپئو در پاسخ به اظهارات کارگروه ویژه در مصر مطرح شد. در این کارگروه، تعدادی از کارشناسان امور مصر در پژوهشکده‌های آمریکایی پس از فوت محمد مرسی، اولین رئیس جمهور غیرنظامی منتخب مصر حضور دارند.این گروه در اظهارات خود به وضعیت نابسامان بازداشت‌شدگان در زندان‌های مصر و نقض پیش‌وپا افتاده‌ترین حقوق آنها و مواردی چون شکنجه، سلول‌های انفرادی و عدم رسیدگی پزشکی عامدانه پرداخت.

مرسی در ۱۷ ژوئن گذشته در یکی از جلسه‌های محاکمه خود در پرونده "جاسوسی برای حماس" فوت کرد.مرگ او اتهامات علیه مسئولان مصری مبنی بر بی‌توجهی به زندانیان و محکومان و محرومیت آنها از حقوق‌شان به ویژه روند درمانی را افزایش داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه کشورهای جنایتکار شماره یک، عربستان سعودی جنایتکار شماره یک و رژیم صهیونیستی جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون عامل بی ثباتی درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان است!
Romania
مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی با دم شیر بازی نکنید.