جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جاده هراز امشب ۲۵ تیرماه دوباره بسته می‌شود

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 694527
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ امشب سه شنبه ۲۵ تیرماه نیز در جاده هراز به دلیل عملیات راهسازی ممنوع است.
جاده هراز امشب ۲۵ تیرماه دوباره بسته می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه جاده هراز دیروز دوشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه بسته شده بود گفت: آمدوشد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ امشب سه شنبه ۲۵ تیرماه نیز در جاده هراز ممنوع می‌شود و این ممنوعیت تا ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: جاده هراز به به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی در محدوده کیلومتر ۷۰ تونل وانا بسته می‌شود.وی گفت:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *