کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵۵ نماینده مجلس از سریال «گاندو» تقدیر کردند

24 تير 1398 ساعت 18:56

۱۵۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت طی بیانیه‌ای از عوامل ساخت سریال گاندو تقدیر کردند.


به گزارش جهان نیوز، ۱۵۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت، طی بیانیه ای از عوامل سریال «گاندو» تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی واقعیتی وجود دارد که یادآوری و تبیین آن برای نسل‌های آینده ضروری است تا بدانند گذشتگان خود چگونه عملکردی داشتند و از آن برای مسیر آینده پند بگیرند. در این میان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزایی نقش راهبردی منحصر به فرد و تعیین کننده داشته است و مردم نیز به رغم هجمه سنگین رسانه‌های معاند همواره به رسانه ملی اعتماد د اشته اند، مردم در عین این اعتماد همواره از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالبه بهترین مجموعه‌های تلویزیونی را دارند که با صداقت و شفافیت آنچه را که باید بدانند اعلام کند. مردم وقتی با همه مشکلات ریز و درشت اقتصادی خود پای یک مجموعه تلویزیونی با این موضوع می‌نشینند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند یعنی اینکه همچنین با اعتقاد پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و به رغم ایرادهای به حق خود می‌دانند چه گوهری را در عصر کنونی در اختیار دارند.

نمایندگان ملت ایران با قدردانی از بازیگران، عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق گاندو و ریاست صدا و سیما حمایت خود را از تولید چنین مجموعه‌های تلویزیونی اعلام می‌کنیم و امید داریم جامعه رسانه‌ای کشور با صدور ارزشهای انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام‌های محکمی در بالندگی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور بردارد و ملت ایران با بهره مندی از این قبیل اقدامات همواره بر بلندای افتخار بایستد و به ایران اسلامی خود ببالند.


کد مطلب: 694421

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694421/۱۵۵-نماینده-مجلس-سریال-گاندو-تقدیر-کردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com