پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بررسی واگذاری آپارتمان به نمایندگان در مجلس

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 694377
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از بررسی واگذاری آپارتمان به تعدادی از نمایندگان در جلسه این هیئت خبر داد و گفت: این ادعا می‌تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی روند استیضاح‌ها در مجلس داشته باشد.
بررسی واگذاری آپارتمان به نمایندگان در مجلس
به گزارش جهان نيوز، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر انصراف تعدادی نمایندگان مجلس از استیضاح در ازای دریافت آپارتمان در این هیئت خبر داد.

وی افزود: این ادعای یکی از نمایندگان مجلس، بسیار سنگین است و می‌تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی روند استیضاح‌ها، تحقیق و تفحص‌ها و سؤال از وزرا در مجلس داشته باشد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده تا مستندات نماینده‌ای که ادعای دریافت آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا را مطرح کرده، در جلسه امروز(دوشنبه، 24 تیر) هیئت‌رئیسه مجلس بررسی شود.

چندی پیش ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در گفت‌وگویی ادعا کرده بود که تعدادی از نمایندگان مجلس در ازای دریافت آپارتمان، از استیضاح وزرای دولت منصرف شده‌اند و اسناد و مدارک آن را به شورای نگهبان ارائه شده است.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *