جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰

طبری بالاخره بازداشت شد

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 694289
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کند که معاون اجرایی حوزه ریاستِ رئیس پیشین قوه قضاییه بازداشت شده است.
طبری بالاخره بازداشت شد
به گزارش جهان نيوز، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کند که معاون اجرایی حوزه ریاست رئیس پیشین قوه قضاییه بازداشت شده است.

حسن نوروزی، نماینده بهارستان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایرناپلاس گفت: چند روز پیش آقای طبری بازداشت شده است. او از بیان علت بازداشت خودداری کرد.

اکبر طبری در زمان ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی بر دستگاه قضا، معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشت.

چندی پیش علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم، اکبر طبری را عنصر فاسدی در قوه قضاییه خواند و ادعا کرد که دو رئیس قوه را بیچاره کرده است.

محمدعلی پورمختار، نماینده اصولگرای مجلس دهم نیز پیش از این خبر داده بود که بر اساس اطلاعات او، اکبر طبری همراه صادق آملی‌لاریجانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است. بعد از انتشار این گزارش در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار جوابیه‌ای از این خبرگزاری و همچنین این دو فعال سیاسی اصولگرا انتقاد کرده و آنان را متهم به تخریب آملی‌لاریجانی کرد. همچنین در این جوابیه از اکبر طبری دفاع شده و تأکید شده بود: «برخی از اتهامات مطرح در مورد معاون اجرایی حوزه ریاست قبلاً در دادسرا بررسی شده و کذب بودن آن محرز شده بود. رئیس قوه قضاییه پیشین هم خود مستقلاً آن‌ها را بررسی و خلاف بودن آن‌ها برای وی محرز شده بود.» همچنین در این جوابیه حضور طبری را در مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب کرده بودند.

سید ابراهیم رئیسی هفت روز پس از اینکه بر مسند ریاست قوه قضاییه نشست، طبری را برکنار و یوسف باقری را بجای او، به‌ عنوان سرپرست معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه منصوب کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر رییسی
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
دورود بر رئيسي و زاكاني و تمام عوامل دستگيري اين فرد
Iran, Islamic Republic of
منتظر خبر دستگيري دادشي ها و داماد ها هم هستيم خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
دم زاكاني گرم افشا كن داريمت اينست كار عملي
سرور
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی.
Iran, Islamic Republic of
اینقدر از جناب رئیسی تعریف نکنید چون جناب روحانی ناراحت میشود . رئیسی با این کارهایش دارد اینگونه القا میکند که یک مدیر میتواند در کمتر از صد روز هم کار انجام دهد و این اصلا برای روحانی خوب نیست .....!!!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان از این تحفه ها زیاد دارند
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
م ث
Bulgaria
....