جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
موگرینی:

اروپا حضورش را در خاورمیانه افزایش می‌دهد

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 694270
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی این اتحادیه در کویت گفت: افتتاح این دفتر پیامی است به کل منطقه که اتحادیه اروپا حضور و مشارکتش در خاورمیانه را افزایش می دهد.
اروپا حضورش را در خاورمیانه افزایش می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، موگرینی افزود: اتحادیه اروپا حضورش را در خاورمیانه تقویت خواهد کرد.دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا روز یکشنبه در برج الحمراء بلندترین آسمان خراش کویت افتتاح شد و این دفتر پس از دفاتر ریاض و ابوظبی سومین دفتر نمایندگی مهم این اتحادیه در منطقه خلیج فارس است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که شامگاه شنبه وارد کویت شد، روز یکشنبه با امیر این کشور نیز دیدار کرد.موگرینی در دیدار با «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت درباره تقویت همکاری دو جانبه گفت وگو و از مواضع این کشور در قبال تحولات منطقه قدردانی کرد.

وی پس از این دیدار طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران گفت: ما از تلاش های کشور کویت برای کاهش تنش و دعوت به همکاری در منطقه قدردانی می کنیم.مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از حضور در کویت، به عراق سفر کرد و با مقام های این کشور نیز دیدار و گفت وگو کرده بود.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *