شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۹

سوءقصد به نماینده اصفهان/ راننده زخمی شد

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 694263
دقایقی قبل به نماینده احمد سالک مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد.
سوءقصد به نماینده اصفهان/ راننده زخمی شد
به گزارش جهان نيوز، دقایقی قبل به نماینده احمد سالک  مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد که طی آن راننده وی با شلیک عاملین این حادثه از ناحیه پا زخمی شد.

بر اساس این خبر، ۲ موتور به همراه چهار سرنشین در خیابان لبافی نژاد تهران به اتومبیل این نماینده مجلس حمل می کنند که نهایتاً محافظ سالک که راننده وی بود طی درگیری با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی می شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر حال نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خوب است اما راننده وی در بیمارستان به سر می برد و چهار فرد حمله کننده به نماینده متواری شدند.

حجت الاسلام سالک در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت 20:30 برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در شبکه افق در محدوده خیابان دانشگاه حاضر شدم، که زمان حضورم در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضور در صحنه مشخص شده ماحصل درگیری 4 نفر موتورسوار مسلح با راننده و محافظ بنده بوده که منجر به جراحت پای وی شده است که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد.

به گزارش فارس؛ وی در رابطه با انگیزه این موضوع و وضعیت سلامتی خود تصریح کرد: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوءقصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب به محافظاش حمله شده اونوقت تيتر زدين سوء قصد به نماينده اصفهان!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برا جلب تو جه انتخاباتی نباشه ! کدام جناحه ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
خودش داره ميگه من در صحنه نبودم بعد شما تيتر ميزنيد سوء قصد به نماينده اصفهان ؟!
ممد
Canada
ضاربین انگیزه ی شخصی داشتند یا سیاسی؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اين صحنه سازيها قديمي شده راي پر دادش
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين دون كي شوتي بازيها نخ نما شده براي كسب راي قهرمان سازي در دهه سي جواب ميداد
Iran, Islamic Republic of
اينهم براي خودش زبلي است