کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیر تا پیاز ویزای انگلیس

23 تير 1398 ساعت 18:36

سفارت انگلیس پس از اینکه مراحل اخذ ویزا انجام شد و مهر آن در پاسپورت شما خورده شد؛ پاسپورت شما را برایتان پست نخواهد کرد و باید حضوری برای گرفتن آن به سفارت مورد نظر مراجعه کنید. خدمات پیکاپ ویزا به خدماتی گفته می‎شود که در آن نماینده متقاضی که می‎تواند یک آژانس مسافرتی معتبر باشد


کشور اتوبوس‌های قرمز دوطبقه را می‌شناسید؟ بله منظورمان همان کشور انگلیس است. محال است که عاشق تاریخ و ساختمان‌های قدیمی باشید و دلتان نخواهد یک بار هم که شده به این کشور زیبا سفر کنید. البته دولت انگلیس برای مردمش چنان وضعیت رفاهی خوبی دست و پا کرده است که امروزه همه نه تنها برای سفر، بلکه برای دریافت اقامت این کشور در تلاش هستند. همین مسئله هم باعث شدهسفارت انگلیس در زمینه ویزا سختگیری‌های ویژه‌ای داشته باشد و مدارک را با جدیت زیادی چک کند. اما دلسرد نشوید! در این مقاله همه چیزدرباره اخذ ویزا انگلیس را باهم مرور می‌کنیم تا با اطلاعاتی بیشتر از قبل برای ویزای انگلیس اقدام کنید.

همه چیز درباره اخذ ویزای انگلیس
انگلیس یکی از کشورهایی است که از دیرباز به قوانین سخت مهاجرتی درمیان کشورهایی محبوب برای مهاجرت، معروف بوده است. در سال‎های اخیر به‎دلیل شرایط نابسامان سیاسی و اقتصادی بیشتر کشورهای جهان سوم این سختگیری‎ها بسیار بیشتر از قبل هم شده است. با این وجود هنوز کشور انگلیس یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت و زندگی می باشد. زیرا شهروندان این کشور می‎توانند از امکانات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و... بسیار خوبی بهره‎مند باشند. این‎ها فاکتورهایی است که شاید برای بسیاری از کشورهای جهان سومی دور از دست باشد.

 

بسیاری از مردم ایران نیز سودای مهاجرت به انگلیس را در سر دارند و بنابراین به دنبال آسان‎ترین، عملی‎ترین و مطمئن‎ترین راه‎ها برای اخذ ویزای انگلیس می‎باشند.

اولین و مهم‎ترین گامی که باید برای اخذ ویزای انگلیس پس از انتخاب نوع ویزا برداشت؛ گرفتن وقت سفارت انگلیس است. برای این کار ابتدا باید یک اکانت در سایت سفارت برای خود بسازید؛ پس از آن باید فرم سفارت انگلیس که مخصوص درخواست برای اخذ ویزای مورد نظر است را پر کرده، مدارک لازم را تهیه کنید و همراه با ترجمه آنها در سایت آپلود کنید. در مرحله بعدی باید هزینه وقت سفارت را پرداخت کرده و از تقویم سفارت وقت خود را بگیرید. ممکن است کار با تقویم سفارت برای شما سخت باشد و یا در تکمیل فرم دچار مشکل شوید. به همین دلیل بهتر است طی کردن این فرایند را به عهده یک متخصص در این زمینه بگذارید.

یک مساله مهم در فرایند اخذ ویزای انگلیس برای ایرانیان این است به‎دلیل عدم وجود سفارت انگلیس در ایران، متقاضیان باید برای انگشت‎نگاری و پس گرفتن پاسپورت به یکی از کشورهای واسط (ترکیه،ارمنستان، امارات) مراجعه کنند. این مساله حداقل دو سفر اجباری را برای متقاضی به همراه دارد. برای اینکه حداقل یکی از این سفرها را از پیش روی خود بردارید می‎توانید از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس است.

سفارت انگلیس پس از اینکه مراحل اخذ ویزا انجام شد و مهر آن در پاسپورت شما خورده شد؛ پاسپورت شما را برایتان پست نخواهد کرد و باید حضوری برای گرفتن آن به سفارت مورد نظر مراجعه کنید. خدمات پیکاپ ویزا به خدماتی گفته می‎شود که در آن نماینده متقاضی که می‎تواند یک آژانس مسافرتی معتبر باشد؛ با در دست داشتن پرینت ایمیل سفارت و وکالتنامه‎ای که از متقاضی دارد به سفارتخانه مورد نظر مراجعه کرده و پاسپورت مهر خورده متقاضی را دریافت می‎کند. مهم‎ترین مزیت پیکاپ ویزا این است که میزان زیادی از هزینه‎های شما کم خواهد شد و همچنین یک سفر اجباری از پیش رویتان برداشته می‎شود.

برای اخذ ویزای انگلیس در درجه اول تکمیل بودن مدارک اهمیت زیادی دارد. درصورت ناقص بودن مدارک احتمال ریجکت شدن ویزای شما بالا می‎رود. یکی دیگر از چیزاهایی که برای سفارت انگلیس اهمیت دارد تمکن مالی شما و درصورتی که می‎خواهید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید؛ تمکن مالی حامی شما می‎باشد. همچنین این مساله نیز مهم است که شما بتوانید افسر سفارت را قانع کنید که قصد بازگشت به کشور را دارید.

اگرچه کشور انگلیس در فرایند اخذ ویزا به سختگیری معروف است با این‎حال با رعایت نکاتی که در بالا به آن اشاره شد می‎توانید بدون مشکل  از این مرحله عبور کنید.


کد مطلب: 694253

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694253/سیر-پیاز-ویزای-انگلیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com