جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳۲

روحانی: در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنیم

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 694182
رئیس جمهور با بیان اینکه 25 درصد از بدهی خارجی کشور کاهش یافته است، گفت: به سمت بیگانگان و خارجی ها، صندوق های بین المللی دست دراز نکردیم.
روحانی: در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز با حضور در ورزشگاه شهدای کارگر شیروان در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: از حضور در استان خراسان شمالی در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) بسیار خرسندم. این روز بزرگ را به همه مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: حضور مردم در این مراسم برای نشان دادن وحدت و اتحاد ملی و نشان دادن مشت ملی علیه دشمنان توطئه‌گر ایران اسلامی است. شیوه سیاسی امام رضا(ع) در آن شرایط بسیار سخت، در این دیار مردم را ولایت کردند و این یک افتخار بزرگ برای ایرانیان است. بیان رسول خدا(ص) درباره امام هشتم و مزار آن امام همام نشان‌گر اهمیت این مضجع شریف است. آستان مقدس امام رضا(ع) ملجا و پناهی برای گرفتاران است و گناهکاران در آن مضجع، توبه می‌کنند و پذیرفته می‌شود. در پناه امام هشتم در برابر تمام قدرت‌ها می‌ایستیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به تحریم‌های سخت آمریکا٬ خاطرنشان کرد: 14 ماه است سخت‌ترین تحریم را بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا علیه ایران تحمیل کرده، تحریمی که اگر علیه هر ملتی می‌شد آن ملت را از پا در می‌آورد اما ملت ایران با قدرت ایستادگی کرده است.

روحانی گفت: در هر مسیری که آمریکایی‌ها پیش‌ رفتند، شکست خوردند. در سازمان ملل، در آژانس بین‌المللی اتمی هیچ کشوری به ادعای آنان اعتماد نکرد. تمامی کشورها در مجامع بین‌المللی از ملت ایران حمایت کردند. در دادگاه بین‌المللی لاهه، در مرحله اول آمریکا محکوم شد. در منطقه ما نیز آمریکا محکوم شده است. در سوریه و یمن ‌شکست خورده است. اگر کسی امروز ادعا کند ملت ایران در سایه این فشارها در اراده‌اش تزلزل ایجاد شده، این سخن ناروا و دروغ است.

وی ادامه داد: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود که دولت و نظام ناکارآمد است و این سخنی ناصحیح است. ما در کشور مشکل داریم و در شرایط بسیار سختی هستیم ولی دست به دست هم داده و از مشکلات عبور می‌کنیم. ما با آمار می‌گوییم که از مشکلات عبور کرده‌ایم. در این 14 ماه با فشار تحریم بدهی خارجی ما کاهش یافته است. در سال 96، 12 میلیارد و 400 میلیون بدهی داشتیم و امروز 9.5 میلیارد بدهی داریم. حدود 25 درصد کاهش بدهی خارجی داشتیم. علی‌رغم سختی به سمت بیگانگان دست دراز نکرده‌ایم‌.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در طول این یک‌سال اشتغال و بیکاری افزایش نداشته است. برای رفع بیکاری همه باید تلاش کنیم. از سال گذشته بیکاری در کشور 2 درصد کاهش داشته و 321000 اشتغال از بهار پارسال به بعد ایجاد شده است که باید از همه برای این موضوع تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم امسال در سیل بنیان‌کن در کنار هم قرار گرفتند و با حول و قوه الهی و تلاش همگانی کاری شد که بسیاری از مردم به خانه‌ها بازگشتند و باقی مردم نیز تا پایان سال به خانه‌ها باز می‌گردند. از تمام دستگاه‌ها و مردم و نهادها در این شرایط بسیار سخت، سپاسگزارم. ما سختی داریم اما دل‌مرده نیستیم. سختی داریم اما روحیه بلندی در برابر دشمنان داریم. در تمام شرایط در کنار هم هستیم و همه برادر هستیم. همه اقوام و طوایف ایران متحد و برادر هستند و برای راه وحدت و اتحاد و تعاون تلاش می‌کنیم و پیروزی از آنِ ما است.

وی خطاب به مردم استان درباره پروژه‌های این سفر٬ گفت: مردم عزیز خراسان‌شمالی بدانند خادمین دولت امروز 10500 میلیاردتومان پروژه در استان افتتاح می‌کنند. امروز یک طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی در جاجرم افتتاح می‌شود که بیش از 10000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و بزرگ‌ترین طرح آلومونیوم کشور در این استان افتتاح می‌شود. در برق و آب نیز پروژه‌های بزرگی افتتاح می‌شود.

رئیس‌جمهور گفت: سد و کانال‌های انتقال آب در منطقه سد چندیر امروز افتتاح می‌شود که در سایه این سد، آب‌رسانی به 30 روستا با جمعیت 21000 نفر و آبیاری 560 هکتار و اشتغالزایی 2500 نفر تامین می‌شود.

روحانی در ادامه با بیان برخی مصوبات این سفر برای مردم خراسان شمالی٬ بیان داشت: در این سفر دولت تصمیم گرفته 811 میلیارد تومان طرح و پروژه را در خراسان‌شمالی آغاز کند. در سفر قبلی در سال 94 قول‌هایی در راستای اجرای پروژه ها داده شد که بخشی از آن‌ها انجام شده و بخشی دیگر نیمه‌کاره است اما مقدار اعتباری که در سفر سال 94 برای خراسان شمالی در نظر گرفته شده بود 625 میلیارد تومان بود که به جای آن 780 میلیارد تومان در جهت اجرای پروژه‌ها و مصوبات به خراسان شمالی پرداخت شده ‌اما همچنان بخشی از پروژه‌های سفر گذشته ناقص است که امیدواریم در این سفر تکمیل شود.

وی افزود: با توجه به جلسات هیئت دولت مطلع شدیم که دو پروژه در خراسان شمالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطالبه عمومی مردم این استان به شمار می رود که این وعده را می‌دهیم که تا پایان دولت دوازدهم این دو پروژه به طور کامل اجرایی شود.

رئیس‌جمهور از تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومانی در راستای تکمیل پروژه‌های راه و راه‌آهن خراسان شمالی خبر داد و بیان داشت: در این سفر به 200 میلیارد تومان برای تکمیل بزرگ‌راه بجنورد به گرگان اختصاص داده‌ایم که هم برای مردم استان و هم زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

روحانی ادامه داد: دیگر پروژه‌ای که برای خراسان شمالی اهمیت دارد، راه آهن است که اولین بخش آن این است که راه آهن از جوین به اسفراین متصل شود که برای تکمیل این پروژه هم 200 میلیارد تومان اختصاص داده‌ایم. همچنین در راستای رفاه حال ورزشکاران استان و تکمیل استادیوم‌های خراسان شمالی 7 میلیارد تومان در این سفر مصوب شده است.

رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتباراتی که در این سفر اعم از دولتی، صندوق ملی، نهادهای غیردولتی، بخش ارزی و ریالی به طور کلی 5500 میلیارد تومان خواهد بود و این نشان از اهمیت استان و مردم خراسان‌شمالی در نگاه دولت دارد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانت کار شماره یک پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد
که آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه انگلیس جنایتکار شماره یک ، عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ، امارات جنایتکار شماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
تمام گرفتاری ها ناشی از نشناختن دشمن و اعتماد به او بود....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا وغرب درسایه سکوت سازمان های بین المللی درجنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار ازسلاح های شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان علیه مردم استفاده کرده است
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری و نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشرجنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صدام و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک ، فرانسه جنایتکار شماره یک، آلمان جنایتکار شماره یک و سایرکشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن بوده است.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دولت، دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس سورای اسلامی هم نیز چنینی رفتاری دربرابر انگلیس و آمریکا ازخود نشان میدادند.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1332 تاکنون نوکرآمریکا جنایتکار شماره یک درجهان است ولی متاسفانه دولت روحانی درک نمی کند و فهمد
انگلیسی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1332 تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت روحانی درک نمی کند و نمی فهمد.
آمریکا و انگلیس ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان نقش دارند.
آمریکا و انگلیس ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
مردم دنیا ازسال 2001 تاکنون ازآمریکا و انگلیس به تروریسم آگاه است.
آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با القاعده نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با القاعده نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با طالبان نیست و فقط به دنبال منافع خودش است
انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با طالبان نیست و فقط به دنبال منافع خودش است
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار شماره یک درکاراست ولی متاسفانه دولت روحانی درک نمی کند و نمی فهمد.
سکوت دربرابر جنایت ازخود جنایت بدتراست.
انگلیس جنایتکار شماره یک درجنایت هاب سعودی ها شریک است.
دولت انگلیس جنایتکار شماره یک شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
آمریکا جنایتکار شماره یک و انگلیس و جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون یک هدف را دنبال می کنند ولی متاسفانه دولت روحانی درک نمی کند و نمی فهمد.
آمریکا جنایتکار شماره یک با آتش بازی کرد.
آمریک جنایتکار شماره یک با آتش بازی می کند.
انگلیس جنایتکار شماره یک با آتش بازی کرد.
انگلیس جنایتکار شماره یک با آتش بازی می کند.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون ازداعش نفت می خرد.
انگلیس با داعش همدست است.
انگلیس نیروی هوایی داعش درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی و یمن است.
انگلیس نیروی هوایی داعش شده است.
مردم دنیا ازسال 2011 تاکنون ازکمک آمریکا و انگلیس به داعش آگاه است.
آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.


سکوت دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک سگ نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک در برابر بمب هسته‌ای عربستان
دلار نجس سعودی ها جنایتکارشماره یک دهان سران حیوان وحشی آمریکا جنایتکار شماره یک را دوخته است.

سکوت سران نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سگ نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک در برابر بمب هسته‌ای عربستان
دلار نجس سعودی ها جنایتکار شماره یک دهان سران حیوان وحشی کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک را دوخته است.



انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از999 مورد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه و جهان شده است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند ومجامع حقوق بشری ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
انگلیس جنایتکار شماره یک به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
آمریکا جنایتکار شماره یک به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک درجنگ منطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله شما چه حوصله ای داری این همه تایپ کردی دستتون درد نکنه ولی جنایات آمریکا و اسرائیل و هم پیماناشونو بخوای بنویسی مثنوی میشه اگه مختصرتر نظرتونو بگین بهتره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توقیف نفتکش ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند
Iran, Islamic Republic of
حالا اقای روحانی بگه این شرایط سخت زندگی را چه کسی ایجاد کرده؟؟؟..
رضا
Iran, Islamic Republic of
با همین دکترظریف بقیه تحریمها را بر میگردانیم!!!!``.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
غصه نخور! دیگه آخرای 100 روزه!
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه باعث و بانی این شرایط سخت را !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ممنون که از صندوق بین المللی پولی برای اختلاس گران دریافت نکردید.
Iran, Islamic Republic of
اگر القاعده به انگلیس حمله کند بنده همه حانبه حمایت می کنم
اگر داعش به انگلیس حمله کند بنده همه حانبه حمایت می کنم
ما اعتقادی به آمریکا وانگلیس نداریم.
ما اعتقادی به مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی نداریم.
ما اعتقادی به آمریکایی ها و انگلیسی ها نداریم.
Iran, Islamic Republic of
در نظر سنجی شما در مسیر منزل تا ریاست جمهوری و بلعکس مردم را شاداب مشاهده می کردید؟!
Iran, Islamic Republic of
نگو دست دراز نکردیم،..... چون جنابعالی با شعار کدخداجویی، جلو رفتی‌، این عنایت خدا بود که ملت را بیش از این در منجلاب وابستگی غرق نکرد....
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه این وضع را خودش و تصمیمات غلط خودش ایجاد کرده.....!!!!!
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
یعنی ادم خونه 80 میلیاردی تو ولنجک داشته باشه و بگه در شرایط سختی زندگی میکنیم؟؟؟!!!!

حالا حقوق چند ده میلیونیت هیچی!!!
Iran, Islamic Republic of
...
اندكي صبر سحر نزديك است
Iran, Islamic Republic of
البته براي امثال تو و وزراي ميلياردي و نماينده هاي مرفح بي درد و شهركهاي لاكچري هاي لواسان نشين و ... اصلا در شرايط سختي به سر نمي بريد.....!!!
Iran, Islamic Republic of
تاکید ایران بر صادرات نفت در هر شرایطی
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه انگلیس با تاکید بر غیرقانونی بودن تحریم های نفتی آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران به صادرات نفت خود در هر شرایطی ادامه خواهد داد....
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها از سال ۱۹۱۸ تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

۳۰ سال قیمومیت انگلیس بر فلسطین و رشد «سرطان صهیونیسم» در منطقه + تصاویر
اشغال فلسطین از سوی انگلیس که از سال ۱۹۱۸ شروع شده بود با تصویب جامعه ملل شکل رسمی به خود گرفت و ۳۰ سال به طول انجامید و طی چهار مرحله به ایجاد رژیم صهیونیستی منتهی شد.
Iran, Islamic Republic of
اجازه ندهید انگلیس وآمریکا به بهانه هسته ای به ایران راه پیدا کنند واجازه مداخله داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
آیا روحانی به خاطرحرفهای نخست وزیرانگلیس مقصراست؟ دولت باید پاسخ دندان شکنی به انگلیس بدهد. دولت اجاز بازگششایی انگلیس درایران را ندهد.
کاری مییکنیم کامرون ازاقدامتش پشیمان شود.
انگلیسی ها آدم بشونیست.
کامرون رفتارشیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت. نخست وزیرانگلیس حق حرف زدن ندارد چه برسد ادعاها دیگری می کند.بار دیگرکامرون خیانت های خودش را نشان داد.انگلیس تسلیحات داعش و اسرائیل را تامین می کند.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی توضیح و پاسخ بدهد
دولت روحانی چرا اجازه بازگشایی انگلیس در ایران را داده است!
انگلیس چگونه در ایران جاسوسی می‌کند؟
چرا وزرای خارجه انگلیس به ایران می‌آیند؟+ تصاوی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عکس: نخست وزیر انگلیس سال گذشته چگونه به ایران توهین کرده بود؟ ..... به نظر شما چرا دولت وارد قضیه بورسیه‌ها شد که هم حاشیه برای خودش درست کرد و هم دانشگاه‌ها را .... البته جای گله وجود دارد که هنوز همین متن هم به مجلس داده نشده است!
Iran, Islamic Republic of
امريكا مجرى طرح هاى خبيثانه اينگليس است