سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۱۰

ماجرای پیام رهبر انقلاب به سیدمقاومت در جنگ تموز

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 694075
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در سخنانی که برای نخستین بار به‌ مناسبت سیزدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی منتشر شده است، به بیان محتوای دیدار خود با سید حسن نصرالله در آن وهله زمانی پرداخت.
ماجرای پیام رهبر انقلاب به سیدمقاومت در جنگ تموز
به گزارش جهان نيوز، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در سخنانی که برای نخستین بار به‌ مناسبت سیزدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی منتشر شده است، به بیان محتوای دیدار خود با سید حسن نصرالله نصرالله در آن وهله زمانی پرداخت.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با تأکید بر عدم توازن امکانات طرفین در جنگ تموز اظهار داشت: در این جنگ مجاهدان حزب‌الله در تنگنا و سختی به‌سر می‌بردند؛ چرا که اغلب کشور‌ها از اسرائیل حمایت می‌کردند.

وی افزود: دشمن از جنگنده‌های پیشرفته و پشتیبانی آمریکایی، اروپایی و عربی برخوردار بود و در مقابل، جمعی از رزمندگان در کوه‌ها و دشت‌ها در محاصره قرار داشتند. از همین رو طرفداران حق در اقصی نقاط دنیا نسبت به وضعیت حزب‌الله لبنان نگران بودند.

فرمانده بلندپایه الحشد الشعبی ادامه داد: در این میان به یکباره «سیدحسن نصرالله» با اطمینانی فراتر از یک برآورد ساده، در رسانه‌ها بشارت پیروزی قطعی داد و همه را غافلگیر کرد.

شیخ اکرم الکعبی گفت: مدتی بعد از پایان این نبرد، من و جمعی از برادران مجاهد به لبنان سفر کردیم تا ضمن دیدار با سیدحسن، پیروزی بزرگ حزب‌الله را به ایشان تبریک بگوییم. در مسیر، سؤالی ذهنم را درگیر کرده بود و تصمیم گرفتم به محض ملاقات آن را مطرح کنم؛ اینکه سیدحسن بر چه اساسی وعده پیروزی داد؟ اطمینان خاطر او از کجا نشأت می‌گرفت و چگونه به چنین جمع‌بندی رسیده بود؟

وی ادامه داد: به محض دیدار با سیدحسن ـ که شهید عماد مغنیه هم حضور داشت ـ سؤالم را مطرح کردم. ایشان پاسخ داد که پس از شدت یافتن محاصره، پیامی از حضرت آقا دریافت کردم که در آن تأکید شده بود به همه مجاهدان توصیه کنم دعای "جوشن صغیر" را بخوانند و در ادامه بشارت دادند که قطعا نصر و پیروزی و عزت و کرامت از آنِ مقاومت خواهد بود.

دبیرکل نُجَباء از قول سیدحسن نصرالله افزود: به تجربه بر من ثابت شده بود که حضرت آقا هرگاه وعده‌ای می‌دهند بی‌شک محقق می‌شود. من هم با استناد به وعده ایشان، با چنین صراحت و اطمینانی در رسانه‌ها از پیروزی حتمی سخن گفتم و آن را به همه حامیان مقاومت بشارت دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
قربان آقا
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه این همه منفی رو پیر پاتالای منافقین دادن!
Iran, Islamic Republic of
جانمان به فدای نائب امام زمان (عج)
رسول
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو را برای نعمت رهبری شجاع و مدبر و مهربان چون پدر سپاسگزارم
Iran, Islamic Republic of
وقتی دستت تو دست امام زمان باشه و دهانت به دهان حضرت طبیعتا وعده هایی هم که میدی صادق خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....