سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۸

نامه اساتید و طلاب حوزه علمیه قم درباره گاندو

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 694073
اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم خطاب به رئیس صدا و سیما نوشتند: سریال گاندو با پرداختن به بخشی از پرونده نفوذ شخصی و جریانی، به خوبی توانست در کنار نشان دادن هیمنه پوشالی دشمن، قدرت سربازان گمنام امام زمان (عج) و نصرت الهی را به نمایش بگذارد.
نامه اساتید و طلاب حوزه علمیه قم درباره گاندو
به گزارش جهان نيوز، قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم به رئیس صدا و سیما در تجلیل از سریال گاندو نامه‌ای نوشتند. متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«دشمن می‌خواهد افکار عمومی را در اختیار گیرد. شما باید نگذارید که او افکار عمومی ملت خودتان و ملتهای دیگر را - تا هرجایی که صدای شما میرسد - در اختیار گیرد. ... اگر این تبلیغات نبود، اصلاً صحنه‌ی سیاست دنیا عوض می‌شد. اینها افکار عمومی را همان‌طور که خودشان می‌خواستند، تصرّف و هدایت کردند - به‌خاطر رعایت همان ترتیب منطقىِ کار رسانه‌ای - و این دروغ بزرگ را در ذهن مردم جا انداختند. اگر ما بتوانیم یک کار رسانه‌ای درست انجام دهیم، می‌توانیم این صحنه‌ی باطل را لااقل تا حدودی به صحنه‌ی حق تبدیل کنیم» مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)

ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای علی عسگری

سلام علیکم؛

سریال گاندو با پرداختن به بخشی از پرونده نفوذ شخصی و جریانی، به خوبی توانست در کنار نشان دادن هیمنه پوشالی دشمن، قدرت سربازان گمنام امام زمان (عج) و نصرت الهی را به نمایش بگذارد. هویت بخشی به جوانان، اهمیت امنیت این مرز و بوم، دستاوردهای نظامی و امنیتی، برخورد مناسب با متهمان (که مورد اعتراف جیسون رضاییان نیز بوده است) تنها بخشی از ویژگی های این برنامه بود و از استقبال عمومی مردم که برخواسته از بصیرت آنهاست در کنار هیاهوی رسانه ای دشمنان روشن شد که بسیار به اهداف خود نزدیک شده است.

اما آن چه عجیب به نظر می رسد، نگرانی افراد معدودی در داخل است که با قدرت رسانه ای و مصرف بیت المال در جهت اهدافی جناحی خود، سعی در این دارند که این افتخار ملی را نقطه سیاهی در کارنامه خود تلقی کنند؛ و خود را در کنار شیطان بزرگ، شکسته خورده در این برنامه ببینند.

خسارات محضی که اگر هدف، پرداخت به آنها بود، پرونده بسیاری باید گشوده می شد. آن چه این افراد را نگران کرده است، تداوم چنین حرکت هایی است که منافع آنان را به خطر می اندازد.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم، ضمن تشکر از حضرتعالی و رسانه ملی، از کارگردان، تهیه کننده، نویسنده، دیگر عوامل فیلم و بخصوص مدیر شبکه سوم سیما نیز تشکر می کند و خود را در کنار ملت، از حامیان چنین حرکت هایی می داند -حرکت هایی که تخریب های هر چه بیشتر، نشان از حقانیت راه آن دارد- و در جهت تحقق رسالت رسانه ملی، خواستار بازپخش این مجموعه بدون سانسور و نیز تداوم چنین جهت گیری ها و تولید آثار فاخر برای بصیرت افزایی مردم فهیم ایران اسلامی است و خواستار مقاومت در برابر فشارها با تکیه بر نصرت الهی و پشتیبانی ملت است؛ چرا که همواره مقاومت علاوه بر داشتن پشتوانه منطقی و عقلانی، موجب عقب نشینی دشمن می شود. ضرورت چنین تولیداتی آنگاه هوایدا می شود که همگان متوجه شوند که دشمن با طراحی پیچیده در پروژه نفوذ به خصوص نفوذ جریانی با هدف گیری نخبگان، مسئولین و تاثیر گذاران در جامعه، به دنبال تغییر آرمان ها، ارزش ها، خواست ها و باور ها است و عدم توجه به آن خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم : صفر تا صد این سریال دست سپاه بوده و اگر قرار به تشکر باشد از این عزیزان باید تقدیر نمود نه صدا و سیما....
Iran, Islamic Republic of
....
ننننننننننننننننننننننننن
Iran, Islamic Republic of
از بارپخش سریال گاندو در شبکه افق جلوگیری کردند
چرا؟
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد از سریال وضعیت سفید از شبکه افق پخش میشه شما زیاد جوش نزن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نامه ای بود در خور حوزه
آفرییین
دیاکو
Iran, Islamic Republic of
آخوند فقط درمورد مراسم روز بشکه میتونه نظر بده ، کاری که بلده
جعفری
Iran, Islamic Republic of
نامه با امضای کلی هیچ ارزش ندارد. من هم می توانم نامه ای بنویسم با امضای: مردم مسلمان ایران