کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محرومیت مادام العمر برای ستاره پرسپولیس؟!

22 تير 1398 ساعت 9:07

از روز گذشته ویدیویی زشت و بسیار جنجالی از ستارۀ پرحاشیۀ پرسپولیس در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که مایۀ تاسف بسیاری از مخاطبین فوتبال شده است.


به گزارش جهان نیوز، فرشاد احمدزاده که در اوج انتقادات بار دیگر به پرسپولیس بازگشت، باز هم درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است که می‌تواند برای او به قیمت محرومیت مادام العمر روبرو شود، چرا که ویدیوی لو رفته از او در اردوی پرسپولیس، حسابی موجب بروز انتقادات از وی و همچنین مطرح شدن برخورد شدید با بی اخلاقی صورت گرفته، شده است.
 

در ویدیویی که به دلیل منشوری بودن آن، از انتشارش معذوریم، فرشاد احمدزاده در اتوبوس پرسپولیس، هنگامی که شجاع خلیل‌زاده قصد فیلم گرفتن از خود و محمد انصاری و علی علیپور را دارد، پسر محبوب برانکو، دست به شوخی بسیار زشت و شنیعی می‌زند که به پخش شدن این ویدیو موجب جریحه دار شدن احساسات هواداران پرسپولیس می‌شود.

اگر چه این ویدیو مربوط به دوران قبل از جدایی احمدزاده از پرسپولیس است و مشخصاً انتشار آن در این مقطع حساس دلیلی جز تخریب شخصیت وی را هدف نگرفته است، اما باز هم این ماجرا از رفتار شنیع او کم نخواهد کرد و باید دید کمیتۀ اخلاق در روزهای آتی چه تصمیمی را در قبال وی خواهد گرفت که بنا بر برخی ادعاهای موجود، ممکن است او از هرگونه فعالیت ورزشی تا اطلاع ثانوی محروم شود!

فرشاد احمدزاده (زاده ۱ مهر ۱۳۷۱ – ارومیه) بازیکن فوتبال ایرانی است. وی سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد.

احمدزاده که دوران موفقی در پرسپولیس داشت، در ۱۳ تیر ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال شلاسک وروتسواف پیوست و پس از سپری کردن یک فصل کاملا ناموفق از این باشگاه کنار گذاشته شد و در نهایت حالا به پرسپولیس بازگشته تا به ادعای خودش اشتباه پیشین خود را جبران کند .

منبع:جام


کد مطلب: 693959

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693959/محرومیت-مادام-العمر-ستاره-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com