پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹
شهردار اسبق تهران امروز محاکمه می‌شود

برادر مقتول: اصرار به قصاص نجفی داریم

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 693947
در حالی که محمد‌علی نجفی، شهردار اسبق تهران صبح امروز به جرم قتل همسرش در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود، برادر میترا استاد گفت که بر خلاف تلاش‌های خانواده قاتل برای گرفتن رضایت ما همچنان اصرار به قصاص محمد‌علی نجفی داریم و در دادگاه هم برای متهم درخواست قصاص خود را تکرار می‌کنیم.
برادر مقتول: اصرار به قصاص نجفی داریم
به گزارش جهان نيوز، مسعود استاد درباره اولین جلسه محاکمه محمد‌علی نجفی به خبرنگار‌ما گفت: پس از قتل میترا استاد، خانواده ما به عنوان اولیای‌دم برای متهم درخواست قصاص دادند و هنوز هم همچنان اصرار به قصاص متهم داریم.

وی ادامه داد: پس از اینکه پرونده متهم برای تعیین زمان رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، از سوی خانواده و نزدیکان قاتل تلاش‌های زیادی شد تا از خانواده ما رضایت بگیرند. آن‌ها چندین بار برای گرفتن رضایت به خانواده ما مراجعه کردند، اما پدر و مادرم حاضر به گذشت نشدند. امروز قرار است ساعت ۹‌صبح متهم محاکمه شود و خانواده ما نیز در جلسه حضور خواهند داشت و در آن جلسه هم برای متهم درخواست قصاص خود را تکرار می‌کنیم و منتظر رأی دادگاه می‌مانیم تا به حق قانونی‌مان برسیم. 

محمدعلی نجفی صبح روز هفتم خردادماه امسال همسر دومش به نام میترا استاد را با شلیک چند گلوله در حمام خانه‌اش حوالی سعادت‌آباد به قتل رساند و از آنجا به شهر قم گریخت. در حالی که مأموران در تعقیب وی بودند، متهم عصر همان روز خودش را به مأموران آگاهی تهران معرفی و به قتل همسرش اعتراف کرد. پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی از سوی قاضی دشتبان برای رسیدگی به دادگاه یک کیفری استان تهران فرستاده شد. بر اساس تاریخ اعلام شده محمد علی نجفی صبح امروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی به صورت علنی به جرم قتل همسرش محاکمه می‌شود.

منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمت گرم هيچ وقت به يك گناهكار اصلاح طلب رحم نكنيد كه لياقت محبت ندارند
Iran, Islamic Republic of
ايول چهل سال مردم دست عسلي به دهان اين اصلاح طلبان كردند در عوض يك لونه مرغ براي مردم نساختند تمام مدت طلبكار هستند
Iran, Islamic Republic of
فكر ميكنند خداي مردم و بقيه برده انها هستند كاخ نشينان تازه به دوران رسيده
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا از لیبرتی کامنت نمیذاری؟
Iran, Islamic Republic of
...
تحرک اصلاح طلب ها
Iran, Islamic Republic of
..
شمس
Iran, Islamic Republic of
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود..... . چرا صلاحیتش برای شهرداری تایید نمیشد، زیرا فساد اخلاقیش بر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی محرز بود ...
Iran, Islamic Republic of
به پلنگ تو هين نكنيد
Iran, Islamic Republic of
چشم. درست فرمودید. قیاس مع الفارق بود. از همه پلنگ ها معذرت می خواهم