سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۹

کارگردان توهین‌کننده به حضرت امام(ره) طلبکار شد!

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 693936
کارگردان نمایش مستهجن و هتاک نسبت به ساحت حضرت امام خمینی(ره) و حجاب اسلامی، به‌دلیل لغو مجوز اجرای نمایش، دست به هیاهو زد.
کارگردان توهین‌کننده به حضرت امام(ره) طلبکار شد!
به گزارش جهان نيوز، شهرام گیل‌آبادی از مدیران سابق صدا و سیما و مدیرعامل خانه تئاتر، به‌عنوان کارگردان نمایش هتاک «عاشقانه‌های خیابان» با نامه‌نگاری خطاب به وزیران ارشاد و اطلاعات و رئیس قوه‌قضائیه، طلبکارانه خواهان مجوز برای ادامه اجرای نمایش خود شد.

هیاهوی گیل‌آبادی در حالی صورت می‌گیرد که نمایش وی واجد اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره)، توهین به حجاب اسلامی و زنان محجبه و در مجموع؛ مروج اباحه‌گری و ابتذال است. در بخشی از این نمایش، بازیگر زن– سیما تیرانداز- مردم را وادار به همخوانی ترانه یک زن خواننده طاغوتی و کاباره‌ای می‌کند که پس از انقلاب از ترس مجازات به‌عنوان یک زمین‌خوار، به آمریکا فرار کرد!

در نمایش یاد شده، تعدادی از تماشاگران در بخشی از صحنه به شکل مختلط قرار می‌گرفتند که همین وضعیت موجب بروز مزاحمت برای زنان تماشاگر می‌شد.

جالب است که قبل از رسانه‌ای ‌شدن خبر توقیف ‌کار یاد شده، تلویزیون وهابی و تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال که از لندن برنامه‌های خود را پخش می‌کند، سراسیمه خبر توقیف را منتشر کرد و نسبت به این اتفاق ابراز ناخشنودی نمود.

 متأسفانه چند چهره فعال در عرصه هنر و فرهنگ و خاصه تئاتر کشور مانند «ح.پ»،«م.ر.م»و... با پیش کشیدن پاره‌ای سوابق، هر عمل مبتذل خود را موجه جلوه می‌دهند.

کیهان در پایان نوشته است فیلم اجرای نمایش هتاکانه و مستندات دال بر ابتذال و فضای کثیف این کار، در بخش ادب و هنر این روزنامه موجود است!

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته اشاره نکرديد که شهرام گيل آبادي بازوي رسانه اي تيم اقاي قاليباف و از نزديکان ايشون محسوب ميشود. و اتفاقا اين يکي از نقاط ضعف قاليباف است ..
Iran, Islamic Republic of
گیل ابادی تحمیلی بود به قالیباف و این اواخر اصلا ایشان را بازی نمی دادند.و الان هم هیچ ارتباطی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
باشه تو راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه کسی ایشون رو تحمیل کرده بود به قالیباف؟!
در ثانی اگر اقای قالیباف در مقام شهرداری اینقدر تحمیل پذیر بوده، اگر رئیس جمهور میشد، معلوم نبود چه فاجعه هایی رخ دهد
یاسین
Iran, Islamic Republic of
گیل آبادی در اندازه ای نبود که اینگونه بزرگش کردند...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این یعنی تا خشاب خود را خالی نکنن، دست بردار نیستند! خود این کار هوچی گری و خلاف قانون و مستحق مجازات است!
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه وقتی در رسیدگی به ابتذال و اهانت‌هاشون کوتاهی بشه، طلبکار هم میشن! ضرورت داره بعد از توقف اجرای نمایش، سریعا در محاکم قضائی به جرم‌های گیل‌آبادی رسیدگی بشه
علی
United States
ریشه های ابتذال که از زمان رضا تفنگ چی شکل گرفته.
هنوز هم در تئاتر و فیلم ما دیده میشود....
Russian Federation
دروغ های سایت فرارو درمورد دادگاه نجفی رو در غالب یک خبر توی سایتتون بزنید