کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تارتار: ویلموتس نشان داد با کی‌روش فرق دارد

21 تير 1398 ساعت 21:45

مهدی تارتار،‌ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ویلموتس با حضور در بازی تدارکاتی تیم امید نشان داد با کی‌روش فرق می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیم نفت مسجد سلیمان مقابل تیم امید گفت: جا دارد تشکر کنم از حمید استیلی که از ما دعوت کرد تا این بازی را انجام دهیم. بازی سنگینی بود.با توجه به اینکه تیم ما هفت،‌ هشت روز است که کار خود را شروع کرده کیفیت لازم را نداشتیم به خصوص در نیمه دوم کیفیت خوبی نداشتیم اما تیم امید کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشت. باید نقاط ضعف را بشناسیم و به نظرم از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم.


وی درباره اینکه آیا به نظرش تیم امید می‌تواند به مسابقات المپیک راه یابد یا خیر؟ گفت: کشور ما پر از استعداد است و بازیکنان جوان خوبی داریم. فکر می‌کنم با درایتی که کادرفنی و در راس آن مجیدی و در کنار آن استیلی دارند،‌ بتوانند به تیم امید کمک کنند. تیم امید را تیم خوبی دیدم، بخصوص در نیمه دوم، امیدوارم بعد از سال‌ها این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره حضور ویلموتس در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم امید عنوان کرد: همین که ایشان برای این بازی می‌آید نشان می‌دهد فرق‌هایی با کی‌روش دارد. از او تشکر می‌کنم. ویلموتس کارهای جدیدی انجام می‌دهد. دیگر مثل گذشته نیست و شایسته‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

تارتار در خصوص تهدید مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات سخت‌افزاری گفت: امیدوارم این فقط شعار نباشد. اگر واقعا قرار است جدی بگیرند، ما خوشحال می‌شویم. درست است مشغول کار هستیم و نان‌مان را از این راه در می‌آوریم، اما با این شرایط دوست نداریم لیگ برگزار شود. باید همه چیز جای خودش باشد. اگر حق پخشی است به ما بدهند. امیدوارم روی حرف‌ها خود بایستند.

وی در پاسخ به این پرسش که ورزشگاه تیم نفت هم مشکلاتی دارد و شاید اجازه میزبانی به آن‌ها هم داده نشود، عنوان کرد: قانون برای همه است و ما هم تبعیت می‌کنیم.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 693913

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693913/تارتار-ویلموتس-نشان-کی-روش-فرق

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com