کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوابیه نهاد ریاست جمهوری به خبر منتشرشده در جهان‌نیوز

20 تير 1398 ساعت 10:44


به گزارش جهان نیوز، پیرو انتشار خبری به نقل از خبرگزاری دانشجو که صرفا توسط سایت جهان نیوز بازنشر پیدا کرده است روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری جوابیه ای برای این پایگاه ارسال کرده است که متن کامل آن را در ادامه خواهید خواند:

جناب آقای جهان تیغی
مدیر مسئول محترم جهان نیوز

احتراما مستدعی است در مورد ادعایی که در گزارش آن پایگاه اطلاع رسانی تحت عنوان «جدال رئیسی با خواهرزاده و پسر عموی روحانی در میگیرد؟» (مورخ 4 تیرماه 98) منتشر شده، وفق قانون مطبوعات پاسخ ذیل را منتشر بفرمایید:

1- به کار بردن نسبت خواهرزاده برای آقای مهدی مونسان و همچنین ایجاد پل ارتباطی با پسر عموی رئیس جمهور (عضو سابق هیات مدیره که از سیزدهم آذر ماه 96 منفک شده است) آن هم بدون ارائه سند و مدرک؛ کذب، ناصواب و تشویش اذهان عمومی است.

آقای مهدی مونسان خواهرزاده رئیس جمهور نیست و نسبتی نیز با آقای علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ندارد. ضمن اینکه فعالیت وی در حوزه صنعت خودرو محدود به این دولت نبوده و در سنوات و دولت های گذشته نیز فعالیت داشته است.

2- آقای عبدالحسین فریدون دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از اواسط سال1393 لغایت آذر ماه سال1396 به عنوان عضو غیر موظف در هیات مدیره شرکت قطعات اتومبیل ایران (منطبق بر رشته تحصیلی) مشغول بوده که در تاریخ 13/ 9/ 1396 با استعفای شخصی فعالیت نامبرده خاتمه یافته و از شرکت خارج شده است. همچنین برخلاف آنچه منتشر شده است وی در حال حاضر مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز نبوده و از دهم آبان ماه 96 در این جایگاه سمتی نداشته است.

از آن رسانه محترم انتظار داریم صداقت، تقوا و انصاف را در انتشار اخبار رعایت و انعکاس مطالب کذب و یا ناقص به افکار عمومی پرهیز نماید.

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری



کد مطلب: 693834

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693834/جوابیه-نهاد-ریاست-جمهوری-خبر-منتشرشده-جهان-نیوز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com