پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افشای نقش بن‌سلمان در فرار همسر حاکم دبی

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 693820
یک روزنامه لبنانی به نقل از یک شاهزاده سعودی مطلع نوشت که همسر حاکم دبی با کمک ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با ولیعهد عربستان سعودی، از امارات فرار کرده است.
افشای نقش بن‌سلمان در فرار همسر حاکم دبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک شاهزاده سعودی مطلع به روند فرار شاهدخت «هیا» همسر «محمد بن راشد» حاکم دبی و خواهر ناتنی «عبدالله دوم» پادشاه اردن، فاش کرد که عملیات فرار شاهدخت هیا به آلمان با کمک «محمد بن‌زاید» ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و عبدالله دوم انجام شده است.

پیشتر گزارش‌هایی درباره اختلافات عمیق میان حاکم دبی و ولیعهد ابوظبی، که عملا امارات را رهبری می‌کند، منتشر شده است.

یک منبع دیپلماتیک به روزنامه لبنانی الاخبار اعلام کرد که شاهزاده سعودی از دلایل سفیر شاهدخت هیات و دو فرزندش و نیز درخواست او برای طلاق و پناهندگی به آلمان مطلع است.

این شاهزاده سعودی درخصوص جزئیات عملیات فرار این شاهدخت تصریح کرد، بعد از آن‌که بن‌زاید با پادشاه دوم عملیات فرار را هماهنگ کرد تیم عملیات ویژه تحت نظارت محمد بن‌سلمان اجرای این عملیات را بر عهده گرفت.

این منبع خاطرنشان کرد عبدالله دوم قبل از این فرار، از امارات بازدید کرد و نشستی چند ساعته با بن‌زاید ترتیب داد، ولی «عدم دیدار پادشاه اردن با همسر خواهرش، محمد بن‌راشد همان روز تردیدهای بسیاری را به وجود آورد و سوال‌برانگیز شد.»
روزنامه «دیلی میل» چاپ انگلیس چند روز پیش از جزئیات فرار این شاهزاده زن از دست همسرش پرده برداشت و نوشت شاهدخت هیا هم اکنون همراه با دو فرزندش در خانه 85 میلیون پوندی خود در نزدیک کاخ کینگستون لندن به سر می‌برد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *