سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۴

«آچمز» از شنبه جانشین «گاندو» می‌شود

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 693811
پخش مجموعه تلویزیونی "آچمز" از شنبه ۲۲ تیر شروع می‌شود.
«آچمز» از شنبه جانشین «گاندو» می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سریال "آچمز" به کارگردانی مهرداد خوشبخت در 32 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی ، مهران رجبی ، سارا خوئینی ها ، بیتا سحرخیز ، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهندجاهدی، هادی عطایی فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و.... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

در خلاصه سریال  تلویزیونی آچمز آمده است :مصیب تازه پس از چهل و پنج سال می فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است .وی  برای پیدا کردن گمشده ی سالیانِ دورِ مادرش ، راهی تهران می شود اما خودش هم گمشده ی بزرگتری دارد: عزت و احترام!

مصیب  مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان های پیچیده ای برایش بوجود می آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

پخش سریال "آچمز" از  شنبه 22 تیر هر شب ساعت 20:45 روانه آنتن  می‌شود و باز پخش آن  30 دقیقه بامداد، 9:30 صبح و 14:30 بعد از ظهر  روز بعد است.

منبع:تسنیم
برچسب ها: سریال آچمز گاندو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
والا!
دولت از این سریالهای طنز و کمیک دوست داره پخش شه. اصلا چرا چوب میکنن داخل لونه زنبور!؟
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم این سریال مثل گندو تفرقه انگیز ومزخرف نباشد.
Canada
تفرقه بین نیروهای خادم و کسانی که در قالب خدمت، خیانت میکنند که خوبه. شما دلت نمیخواد بین این دو دسته فرق باشه؟
بازم داستان های مزخرف و تکراری همیشه . ...!!!