پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

روحانی: ایران راه دیپلماسی را باز نگهداشته است

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 693751
رئیس جمهور گفت: هدف ایران اجرای کامل تعهدات طرفین در برجام است و از هر تلاشی در این جهت استقبال می‌کنیم.
روحانی: ایران راه دیپلماسی را باز نگهداشته است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه و در دیدار «امانوئل بون» مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه، ضمن قدردانی و استقبال از فعالیت‌های آغاز شده توسط آقای «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه و همچنین پیام ایشان، گفت: ایران کاملا راه دیپلماسی و مذاکره را باز نگهداشته است و امیدواریم طرفین برجام از این فرصت بخوبی استفاده کنند تا به نقطه مطلوب یعنی اجرای کامل برجام برسیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران این است که تعهدات قید شده در برجام از سوی طرفین آن به طور کامل اجرا شود و چنانچه طرفین به تعهدات خود عمل کنند، ایران هم گام های جدیدی در تکمیل تعهدات خود بر خواهد داشت.

«امانوئل بون» در این دیدار پیام کتبی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه را تقدیم روحانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
....
Romania
اگر دشمن حمله‌ کند، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به آنها خواهیم داد
ملت ایران ملتی صلح‌طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقهای است.
Romania
اسکورت نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سلطنتی

19 تير 1398 ساعت 13:02

نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.
Iran, Islamic Republic of
اوباما گفته بود تاسیسات هسته‌ای ایران را بدون شلیک یک گلوله متوقف کردیم، اگر شروط رهبری در برجام رعایت می‌شد هیچ وقت اوباما نمی‌توانست چنین سخنی بگوید.