کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکا: برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!

19 تير 1398 ساعت 18:34

آمریکا در بیانیه ای خطاب به نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: توسعه برنامه هسته‌ای ایران، تلاش برای اخاذی است!


به گزارش جهان نیوز به نقل از رویترز، آمریکا امروز چهارشنبه در بیانیه ای خطاب به نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به درخواست این کشور درباره گام های اول و دوم برجامی ایران در حال برگزاری است، ادعا کرد: دلیل معقولی برای اینکه ایران برنامه هسته ای خود را توسعه دهد، وجود ندارد!

در بیانیه آمریکا در این خصوص ادعا شده است: توسعه برنامه هسته‌ای ایران، تلاشی برای اخاذی از جامعه بین‌الملل است! از ایران می خواهیم تا گام های هسته ای اخیر خود را به عقب برگردانده و هر گونه برنامه برای پیشرفت بیشتر در آینده را تسهیل کند.

بیانیه مذکور در اقدامی عوام فریبانه ادامه می دهد: آمریکا شفاف اعلام کرده است که آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است؛ همچنین امکان عادی‌سازی کامل روابط با ایران را نیز پیشنهاد می دهیم!

این در حالیست که آمریکا بیش از یک سال پیش به صورت یکجانبه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض کرد و از توافق هسته ای بین المللی با ایران نیز خارج شد.


کد مطلب: 693748

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693748/آمریکا-برنامه-هسته-ای-ایران-تلاش-اخاذی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com