جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۰۴
عصبانیت واعظی از یک سریال:

دروغ و تهمت در «گاندو» زیاد است/ حق شکایت داریم +فیلم

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 693718
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد تهدید اروپا مبنی بر اجرای سیستم ماشه گفت: چنین اتفاقی نمی‌افتد و اروپایی‌ها به دنبال خروج از برجام نیستند.
دروغ و تهمت در «گاندو» زیاد است/ حق شکایت داریم +فیلم
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اروپایی که عزم جمهوری اسلامی را در دو ماه اول برای کاهش تعهدات برجامی دیده‌اند و همچنین با توجه به اقدامی که برای مرحله دوم شروع شده، طبیعی است که با جدیت بیشتری تلاش می‌کنند تا بتوانند به راه‌حلی برسند تا برجام را حفظ کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: در این راستا تماس‌هایی گرفته شده و نمایندگانی از کشورهای اروپایی به ایران آمده‌اند. اگر منافع ما در برجام قابل تأمین باشد، برجام قابل اجرا است.

واعظی در خصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلستان گفت: اقدام انگلستان کار بسیار اشتباهی بود و نوعی راهزنی بین‌المللی بوده است لذا از طرف جمهوری اسلامی محکوم شد. به دنبال حل این موضوع از طریق سیاسی و دیپلماتیک هستیم.

وی با بیان اینکه توقیف این نفتکش ارتباطی با برجام ندارد، افزود: در جهان اتفاقات متعددی می‌افتد که نمی‌توان همه را به هم ربط داد اما این نوع برخوردهای غیردوستانه در روابط دو کشور اثر مطلوبی نمی‌گذارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد تهدید اروپا مبنی بر اجرای سیستم ماشه گفت: چنین اتفاقی نمی‌افتد. اروپایی‌ها به دنبال خروج از برجام نیستند.

واعظی در خصوص سریال تلویزیونی گاندو گفت: گاندو را ندیده‌ام اما انعکاس‌هایی که به دفتر رئیس‌جمهور و ارتباطات مردمی ما شده، این است که مردم گلایه دارند که نباید سناریوسازی شود.

وی تصریح کرد: به این رفتارها در صدا و سیما عادت کرده‌ایم و صدا و سیما با دولت برخورد حزبی و جناحی می‌کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: سریالی ساخته شده که به گفته کارگردانان ۸۰ درصد این سریال تخیل است، در صورتی که اول می‌گویند این سریال بر اساس موضوعات واقعی ساخته شده اما بعد به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که مردم را سرگرم کنند.

واعظی اظهار داشت: در این سریال جایگاه قوه قضائیه و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تنزل داده‌اند و با وزارت خارجه برخورد بدی داشتند. علاوه بر این، با وزارت اطلاعات نیز برخورد شد.

وی گفت: در این سریال تلاش شد یک عده از مسئولان، متدین، انقلابی و ارزشی جلو داده شده و عده دیگری از مسئولان، نفوذپذیر، غرب‌گرا و وابسته به خارج معرفی شوند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور دو قطبی کردن جامعه را کاری اشتباه خواند و گفت: رهبر انقلاب تذکر دادند که جامعه نباید دوقطبی شود. مطالب دروغ و تهمت در این سریال بسیار زیاد است. دولت و مسئولین حق شکایت، برخورد و روشنگری دارند.

واعظی افزود: صدا و سیما کار غیرمعمولی انجام داد و باید تجدیدنظر کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به رئیس صدا و سیما در این خصوص تذکر داده شد.

دریافت فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه صلح آمیز هسته ای ایران باشد و چه نباشد بازهم مشکل ایران با آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی حل نمی شود ...
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما اصلا کار غیر معمولی انجام نداد! این سریال هم به دلایل آشکار کردن برخی حقایق به مذاقتان خوش نیامده !! بیخود قضیه را جناحی نکنید ! خط نفوذ یک واقعیت است که بارها رهبر انقلاب هشدار داده و این دولت بیشترین آسیب را از این نفوذی ها دارد!!!! بکوشید در باقی مانده دولتتان این نفوذی ها را از خود برانید!!( هر چند بعید می دانیم)
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای رئیس دفتر می گفتند کجای سریال دروغ هست؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا هیچ جای اصلی و مهم سریال خلاف واقع نیست،و....!!!
Iran, Islamic Republic of
خودشون بیشتر از هرکس دیگری به حقیقت ماجرا واقفند...!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی شما می گویید سریال را تماشا نکردید پس چطور می توانید آن را قضاوت کنید؟! ضمنا لطفا شکایت کنید و اجازه بدهید دادگاه هم علنی برگزار شود تا مردم متوجه شوند ...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
دولتی ها باید پاسخگو باشند که چرا جیسون رضاییان را دو دستی تحویل دشمن دادند ؟!
Turkmenistan
اگر صدا و سیما در مسیر درست حرکت کند چنان که در گاندو نمود , لازم نیست غم بودجه بخورد ملت ایران همانطور که میلیاردها تومان خرج خیریه ها و اماکن متبرکه می کنند مخارج صدا و سیمای انقلابی در خط منافع کشور را نیز تامین میکنند . بدون شک .
M.sh
Romania
رئیس دفتر رئیس‌جمهور دو قطبی کردن جامعه را کاری اشتباه خواند و گفت: رهبر انقلاب تذکر دادند که جامعه نباید دوقطبی شود. مطالب دروغ و تهمت در این سریال بسیار زیاد است.


جناب واعظی به این نمیگن دوقطبی، بلکه این سریال گاندو همان شعار "دانستن حق مردم است" را تحقق بخشیده، دوقطبی یعنی "جنگ یا مذاکره" !!!! که تیتر روزنامه های زنجیره ای و نون خور بی بی سی میباشد
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر اینها به سخنان مقام معظم رهبری قائلند پس چرا زمان انتخابات با وجود تاکید ایشان فضا را برای رای آوردن به شدت دوقطبی کردند؟
البته خدا و همچنین امام رضا(ع) هم جواب اینها را زود دادند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱- انعکاس مردمی چه عرض کنم ولی قطعا مایکلهای جدید به دوستانشان فشار آورده اند.
۲- اینها مدعی اند صدا و سیما ضریب نفوذ پایینی دارد و مردم نگاه نمی کنند حالا چرا ناراحت اند خود جای سوال دارد.
۳-صدا وسیما نباید با فشارها متوقف شود. اینها به دروغ دریافت ۱میلیارد و هفتصد میلیون دلار را به برجام نسبت‌دادند ولی حالا مشخص شده هزینه تبادل بوده.
۴- دارند فشار می آورند ، تهدید می کنند تا مبادا گاندوهای جدید ساخته شود.
Iran, Islamic Republic of
ما شکایت ازاین دولت رو کجا ببریم؟!
شاخص فلاکت که از مجموع نرخ تورم و بیکاری به دست می‌آید، در خرداد ۱۳۹۸ به بالاترین رقم در بیش از دو دهه گذشته افزایش یافت.
Iran, Islamic Republic of
قانون جذب هیات علمی ایثارگران را تو روز روشن اجرا نمی کند.
United States
...
United States
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
دروغ را آنهایی گفتند که به اسم آوردن سرمایه گذار خارجی 40 میلیارد دلار از کشور خارج کردند و دقیقا معلوم نیست کجاست؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مشکل این است که گاندو دقیقا به خال زده... .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در جاهای دیگه‌ که شکایت کردید نتیجش‌ چی شد جز تبرئه‌ آن فرد بخاطر مدارک محکم‌ او.
Iran, Islamic Republic of
چرا بخودتان گرفتید جناب واعظی؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم؛ نمیدونم اطلاع دارین یا نه! ولی بابک کریمی(بازیگر) همکاری در یک پروژه سینمایی خارجی رو شروع کرده که در مورد هولوکاست هستش! ناگفته پیداست که اگر یک بازیگر با ملیت ایرانی در این کار مشارکت داشته باشه، شکسته شدن قبح حمایت از هولوکاست در ایران حتمی هست و روند نرمالیزاسیون مردم ما نسبت به پذیرش این دروغ بزرگ آغاز میشه، و اساسا باوجود تعداد زیاد بازیگر درجه یک خارجی دلیلی برای استفاده از یک بازیگر ایرانی نیست و قطعا با همین هدف انتخاب شده. لطفا فشارو اینقدر زیاد کنید که این هنرگند خوک صفت مجبور به عقب نشینی و انصراف از همکاری با این پروژه سینمایی بشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توقیف نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند
توقیف نفتکش ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام ذلت‌بار مدنظر قرار خواهد گرفت.
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب شب درازه؟؟؟
قنلدر بیدار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا اروپایی‌ها جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده کاخ سفید زمانی‌که آمریکا جنایتکار شماره یک به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست رژیم کودک کش صهیونیستی و با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین از توافق هسته‌ای خارج شد، کاری نکردند، اما اکنون از تلاش ایران برای تأمین منافع برجامی ابراز ناخرسندی می‌کنند ؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، انگلیس، فرانسه، سایر کشورهای ارویایی و رژیم صهیونیستی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات ازسال 1357 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازگروهک‌های ضد انقلاب علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیزادامه می دهند ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین توجهی نمی کنند.
و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم درخانه ملت کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
هاشم
Iran, Islamic Republic of
....
جواد
به دنبال حل این موضوع از طریق سیاسی و دیپلماتیک هستیم.
حتما با ایمیل و احضار سفیر و . . .
خبرش را به ما هم بدهید
جواد
واعظی : وی گفت: در این سریال تلاش شد یک عده از مسئولان، متدین، انقلابی و ارزشی جلو داده شده و عده دیگری از مسئولان، نفوذپذیر، غرب‌گرا و وابسته به خارج معرفی شوند.
نتیجه : یا همه مسئولین متدین هستند و یا همه نفوذ پذیر و غربگرا ، زیرا در غیر این صورت جامعه دو قطبی خواهد شد و چ.ن نمی توانیم همه را نفوذ پزیر و غربگرا قلمداد کنیم پس همه متدین هستند!!! و این همه پرونده های قضایی !!!!
Asia/Pacific Region
نه تنها تعهدات غرب در برجام مالیده بلکه با ایران وارد جنگ اقتصادی هم شده اند!.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی شاید اخذ نظر از مردم که گفته اید مثل نظرسنجی آقای رئیس جمهور است که از طریق دیدن چهره مردم انجام می دهند.
شما که بقول خودتان این سریال رآ ندیده اید با چه جراتی اینگونه قضاوت می کنید
110
Iran, Islamic Republic of
جناب دولت در حدی نیست که به صدا وسیما تذکری بدهد.
درضمن همه مردم علاقه مند به شفاف سازی وحقیقت هستند وهمه هم از سریال گاندو استقبال خوبی داشتند .حتما حقیقتی هست که پنهان شده واینقدر به خودتان می پیچید .به قول مثل معروف ان را حساب پاک است ازمحاسبه چه باک هســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــت.
🔒➖🔑=دولت تبخیر امید
Iran, Islamic Republic of
واعظی افزود: صدا و سیما کار غیرمعمولی انجام داد و باید تجدیدنظر کند...........تجلی آشکار=زنده باد مخالف من! (البته به شرطی که صدا وحرکتی ازش دیدی نشه !) +نشکنید قلمها را و نبندید دهانها را !+ پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان !
هرجا هم که دولت از منتقدش شکایت کرد ،این منتقدش بود که تبرئه شد.انشالله اینجا هم شکایت کنه تا سیه روی شود ،هر که در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
اصلا سریال را ندیده کلاس بالاهستند تلویزیون داخلی نمی‌بینند.....!!!!
Romania
بفرماییدضمیر مرجع خودراپیدا میکندضمنا عموجان شما که خودت میگی من این سریال نمیبینم چطور اینقدر دقیق انرا تحلیل محتوا میکنی وبدان که اب درلانه مورچه ها افتاده وبزودی گاندو ۲و۳ مابقی عوامل غرب را دردولت تدبیر برای مردم مستند میکند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای واعظی از یک طرف ادعا میکنید که سریال را ندیده اید واز طرف دیگر این همه اشکال به سریال وارد میکنید . یعنی گفته دیگران برای شما ملاک است ؟ لااقل چک بکنید ببینید گفته اشنایان حقیقت داره یانه؟
Iran, Islamic Republic of
آشنا فقط اگر اسمش آشنا باشد گزارشش نباید خیلی دقیق باشد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما که ازهمه چیز وهمه کس شکایت میکنید. سریعا دست به قلم واشنا وغریبه و وکیل علیزاده طباطبایی را مامور کنید شکایت کنید. علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جواب مقتضی به انگلیسی ها صرف پرتاب خودکار نباشه

ثانیا اگر واقعا چیزی درباره گاندو دارید چرا شکایت نمی کنید به شرطی که مثل محمدرضا خاتمی داخل دادگاه جا نزنید
Iran, Islamic Republic of
حتما شکایت کنید تا همه چی شفاف شود
صبور
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بنده هم با نظر جناب دکتر واعظی کاملا موافقم که از عوامل سریال گاندو شکایت کند و آنوقت است که کلی از جزئیات جیسون عزیز و دوست برخی از دولتیها و آشنایان آنها رو خواهد شد. پیشنهاد می کنم حتما با اصرار از دولت خواسته شود این کار را انجام دهد.
مهدی
United Kingdom
.....
Iran, Islamic Republic of
شکایت کنید ببینیم دست کی از سند و مدرک پر هست؟ حداقل برای ما مردم جالب خواهد بود مستندات دولت رو ببینیم گرچه قبلا دیدیم که جناب ظریف در نیویورک جیسون رضائیان رو دوست خودشون خطاب کردند و آرزو کردند تبرئه بشه. پول های بلوکه شده هم که معلوم شد واسه چی برگشته.
Iran, Islamic Republic of
.....
رسول
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب تذکر دادند که جامعه نباید دوقطبی شود!.............دیروز جناب جهان تیغی با اب و تاب از گاندو تعریف کرده و ایجاد دوقطبی محمد اقای واقعی و طیف مقابل را از دستاوردهای گاندو شمرده و انها را به سردارعبدی رجوع میداد حتی رهبر هم از صدا و سیما راضی نیست و بارها به انها تذکر داده
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان تیغی دستان شما را می. بوسم. ودستان دست اندکاران سریال گاندو. وسیما را برای شما ارزوی موفقیت دارم نابینایان بدانند هیچگاه خورشید زیر ابرنمی ماند. خون شهدا گیراست. مزدوران ودو رویان را رسوا خواهد کرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
این دلسوزی شان برای رهبری منو کشته.
Iran, Islamic Republic of
مثلا دارن فشار میارن بلکه جلوی تولید فصل‌های بعدی گاندو رو بگیرن، ولی نمیتونن چون اولا اسامی و حتی جنسیت برخی شخصیت‌های سریال تغییر کرده، ثانیا سازندگانش با مدرک میتونن حقانیت داستان رو اثبات کنن. به نفعشونه بیشتر همش نزنن!
Iran, Islamic Republic of
اگر خیلی عرضه دارید از انگلیس شکایت کنید که نفتکش کشورمون رو دزدیده.
Iran, Islamic Republic of
برجام،نتیجه خسارت بار برجام و سیاست خارجه شماها را دیده ایم.اتفاقا بنظر می رسد گاندو کاملا و یا تا حدود زیادی درست بود.
United Arab Emirates
آیا حق شکایت از برجام را هم دارید؟ سریالی که فقط جریان یکی از جاسوسان نفوی در این دولت را نشان داد، چقدر شما رو بهم ریخته. اگر فیلم کاوه مدنی، دری اصفهانی، نزار زاکا، نازنین زاغری و ی
سید امامی ساخته بشه چه حالی پیدا می کنید؟
مختار
Iran, Islamic Republic of
خواهشا بسازین
تا آنهایی که نمی دانند بیشتر بدانند ...
حسيني پور
Iran, Islamic Republic of
يه نفر هست كه من خيلي قبولش هم ندارم ولي يه حرف خوبي زد كه
دقيقا آب را بريزيد اونجايي كه مي سوزه
شکایت کنید اگه درست میگید
خب پس قبول دارید 20 درصد داستان راست بوده .... برای همین 20 درصد حاضرید مقابل مردم عذرخواهی کنید... که همچی جاسوسی در دولت شما تاب میخورده و شما نفهمیدید؟ خداییش رویی که شما تدبیر و امیدیها دارید سنگ پا نداره....
Iran, Islamic Republic of
شما قبول دارید که 80 درصد از آن دروغ بوده؟
Sweden
مگه الان آماری که دلواپسان کاسب تحریم
در مورد تورم، گرانی، حاشیه نشینی، اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان و خیلی دروغ هایی دیگه ای که میگن راسته، که محتوای گاندو راست باشه؟
خخ
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا"گاندو به هدف زده که جیغ سبز و بنفش درآمده است .
Iran, Islamic Republic of


گفته اتفاقا ۸۰ درصد واقعی هست
Iran, Islamic Republic of
....
عمار
Iran, Islamic Republic of
-حتما شکایت کنید وعوامل فیلم هم حتما پاسخ دهند این یعنی شفاف سازی وروشنگری.
-پیشنهاد میشود جلسه دادرسی به شکایت گاندو هم از شبکه سه سیما مستتقیما برای تنویر افکار عمومی بصورت زنده پخش شود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سریال درست به هدف....
حلما
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
این عالیجنابان دربرابر دوستان دلسوزداخلی می غرند ...!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا شما خوبین . اصن دری اصفهانی و رییس دفتر آشنا زمان احمدی نژاد تو برجام جاسوسی کردن
mohsen
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا چندین سال قبل پیوسته هشدار نفوذ دشمن را دادند!!!
خود چفیه پوشید وسط میدان بود ند
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی تمام مشکلات مال دولت شما است ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
قربون دهنت آقای واعظی این شکایت کردن شما و اینکه وزارت امور خارجه هم که قول داده اسناد واقعی را رو کند خیلی کمک میکند به شفافیت امور.
حسن
Iran, Islamic Republic of
..
Romania
. اگر دولت راست می گوید شکایت کتد.!!!!
مختار
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
این نقل از کارگردان موجود است که ۸۰ در صد تخیلی بودن تیتری بوده که خبرگزاری دانشجویان از خودش به مصاحبه با من داده و گفته من در مورد این سریال نیست و همچنین کارگردان گفته برعکس این سریال حتی محلهای های وقوع حوادث اش هم واقعی است. ..م.
Iran, Islamic Republic of
به خاطر کدامین گناه شما اعتدالیون افراطی بر ما حاکم شدید؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
همه چی رو بی خیال اقای واعظی!!!
اون همه دلارهای شیک و خوشگل حاصل از مبادله ی جیسون چی شد؟ کجا خرج شد؟ به کدوم زخم مردم زده شد؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
آقای واعظی کدام برجام؟؟ خروج اروپا از کدام برجام؟..L.
Iran, Islamic Republic of
من دقیقا از عملکرد این وزیر سابق در ایام وزارت بی اطلاع هستم یعنی کارنامه مثبتی ندیدم لطفا این جناب در این مورد هنر خود را بازگو نماید
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سریال گاندو ثابت کرد هدف از توافق هسته ای و برجام، آزادی جیسون رضائیان و تحریمهای بیشتر ایران بود که عملاً انجام شد. و کوهی عظیم از بدبختیها را برای این مردم مظلوم به ارث گذاشت.
سعیده
خوب برو شکایت کن !!! ...
Iran, Islamic Republic of
.وقتی سریال رو ندیده چطور راجع به آن شکایت دارند ؟!!!
مهران
...
Iran, Islamic Republic of
اوج استیصال است که به جای تلاش و کوشش برای برون رفت از این وضعیت اقتصادی مردم که با خوش خیالی برکت بر جام بوجود آمده است دولتی بسیج شده اند برای یک سریال تلویزیونی که اتفاقا بر مبنای واقعیت بود و یرای مردم شفاف سازی و همچنین بعضی از بازی های کثیف سیاسی روشن گردید .جواب بدهد و به آن بتازند ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
در خطرناک بودن تمساح پوزه کوتاه یا گاندو هیچ دروغ و تهمتی وجود ندارد عین واقعیت است .
Iran, Islamic Republic of
تو دلت برای قوه قضاییه و .... نسوزه ...
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
کمی بیشتر جرأت نشان دهد و از این دست سریالها ( گاندو) پخش کند.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای واعظی و سایر منتقدین گرامی لطفا خویشتنداری خود را حفظ کنید ..
انصاری
Iran, Islamic Republic of
این جماعت هر جا کم بیارن مقام معظم رهبری را خرج می کنند .
Iran, Islamic Republic of
آیا ما هم حق شکایت از مسئولان خطا کار را داریم؟!
Iran, Islamic Republic of
......