کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خواننده بدنام آمریکایی به بن سلمان افتخار نداد!

19 تير 1398 ساعت 9:19

خواننده جنجالی آمریکایی از شرکت در جشنواره موسیقی "موسم جده" در عربستان انصراف داد و علت تصمیم خود را حمایت از "حقوق زنان و همجنس بازان" دانست!


به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، "نیکی میناژ" در اظهاراتی در این باره گفت: "بعد از فکر و تأمل زیاد و وقتی بیشتر درباره این قضیه بررسی کردم، تصمیم گرفتم که از حضور و اجرای برنامه در جشنواره بین المللی جده خودداری کنم. با وجود آنکه همه آنچه گفته شد درباره اجرای یک برنامه در برابر مردم در عربستان سعودی است، اما به این نتیجه رسیدم که آنچه برای من مهم است، حمایت آشکار من از انجمن همجنس بازان و دگرباشان جنسی و آزادی بیان است"!

گفتنی است جشنواره مشهور به موسم جده پیش از این اعلام کرده بود که خواننده آمریکایی نیکی میناژ در هجدهم جولای جاری در جده برنامه اجرا خواهد کرد.
در همین حال شماری از فعالان عربستانی خشم و عصبانیت شدید خود را از اعلامیه "سازمان تفریحات و سرگرمی" عربستان که آل سعود ترکی آل الشیخ مشاور دیوان پادشاهی رئیس آن است، اعلام کرده بودند.

فعالان عربستانی دعوت از میناژ را که به انجام حرکات ناشایست در تمامی کنسرت های خود مشهور است، تحریک احساسات سعودی‌ها دانسته اند.

انتظار می رفت سازمان تفریحات عربستان پس از انتقادات گسترده فعالان سعودی، از تصمیم خود مبنی بر دعوت از نیکی میناژ صرف نظر کند، اما چنین اتفاقی نیفتاد تا اینکه این خواننده بدنام آمریکایی خود از شرکت در این جشنواره انصراف داد و با بیان علت انصراف خود یعنی "حمایت از همجنس بازان"، اهانت دیگری به فهرست توهین های آمریکایی ها به ملک سلمان و پسرش افزود؛ توهینی که این بار نه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا بلکه از سوی خواننده ای بدنام و جنجالی مطرح شده است. آیا بن سلمان، برای راضی نگه داشتن آمریکایی ها، این بار باید "حقوق"! همجنس بازان را هم به رسمیت بشناسد؟!


کد مطلب: 693641

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693641/خواننده-بدنام-آمریکایی-بن-سلمان-افتخار-نداد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com