جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۱

ظریف: تیم B با توهم ترامپ را فریب داده

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 693600
وزیرخارجه کشورمان تاکید کرد: بولتون و نتانیاهو در سال ۲۰۰۵ با اصرار بر غنی‌سازی صفر توافق پاریس میان ایران و سه کشور اروپایی را از بین بردند. آنها با همین توهم، ترامپ را فریب داده‌اند.
ظریف: تیم B با توهم ترامپ را فریب داده
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیرخارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجزی تاکید کرد: بولتون و نتانیاهو در سال ۲۰۰۵ با اصرار بر غنی‌سازی صفر توافق پاریس میان ایران و سه کشور اروپایی را از بین بردند. نتیجه؟ ایران غنی‌سازی خود را تا سال ۲۰۱۲، صد برابر کرد. اکنون آنها با همین توهم، دونالد ترامپ را برای از بین بردن برجام فریب داده‌اند.

وی در ادامه آورده است: تیم بی درس نگرفته است. ولی دنیا باید درس بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
بیش از 999 هزار بار ازطریق رسانه ها به دنیا و... تاکید کردیم، و گفتیم و اعلام کردیم موشک های ما ربطی به آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار ندارند. ولی متاسفانه سران حیوان وحشی آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
Iran, Islamic Republic of
بعد از واژه آرایی هایی مانند، باغ سیب و گلابی برجام، فتح الفتوح، آفتاب تابان، امیرکبیر دیپلماسی، و ...
امروز رسیده ایم به
تیم B
بس نیست ارتباط بی ثمر با غرب، که هر روز براش یک واژگان جدید اختراع می کنید، جناب ظریف؟
Iran, Islamic Republic of
...
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟؟!!! یعنی خود ترامپ آدم خوبیه؟؟؟؟!!! بابا دست بردار آقای ظریف. شما مثلا وزیر خارجه مایی. به خدا باید خون گریه کرد.
Iran, Islamic Republic of
سفارت انگلیس در ایران یک روز سفره افطار پهن می‌کند، در باغ سفارت را برای ورود بانوان و... باز می‌کند و... اما در خارج از ایران همسو با اقدامات آمریکا علیه ایران و در اقدامی گستاخانه نفتکش کشورمان را توقیف می‌کند. تا کی قرار است به روباه پیر اجازه حیات در ایران داده شود؟ چرا لانه جاسوسی این کشور را در ایران تعطیل نمی‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان از فرصت طلایی که توسط آمریکای جنایتکار و اروپای بدعهد برای برجام سراسر باخت به اعتراف خودشان، پیش آمده استفاده کنند و هر چه زودتر از این جنازه متعفن برجام فاصله بگیرند..
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود از برجام آبی گرم شود که به SPV متوسل نمی‌شدیم و اگر بنا بود که SPV برای ما کاری کند که به دنبال اینستکس راه نمی‌افتادیم و حالا هم اگر قرار بود از اینستکس معجزه‌ای بروز کند می‌کرد.
Iran, Islamic Republic of
آن کسانی که دنبال تسلیم کردن ایران در مقابل آمریکا و انگلیس هستند کار خودشان را با حذف نام شهدا از روی خیابان‌ها و میادین شهرهای ایران شروع کرده‌اند و از خانواده شهدا هم خجالت نمی‌کشند.
Iran, Islamic Republic of
چرا برخی دولتمردان به جای اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم، عکس این آیه شریفه عمل می‌کنند؟! ..
Iran, Islamic Republic of
مدعیان اصلاحات از پخش سریال گاندو وحشت زده شده‌اند، مردم دیگر می‌دانند که پشت پرده تحریم‌های آمریکا و توافق پوچ هسته‌ای منافع چه کسانی پنهان شده بودند.
Europe
..