چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۲

معاون ترامپ: دنبال جنگ با ایران نیستیم

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 693454
معاون رئیس‌جمهور آمریکا در همایشی روز سه‌شنبه تصریح کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ با ایران نیست.
معاون ترامپ: دنبال جنگ با ایران نیستیم
به گزارش جهان نيوز، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس سالانه «مسیحیان متحد برای اسرائیل» روز سه‌شنبه تصریح کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ با ایران نیست. 

وی گفت: «ایران نباید خویشتنداری آمریکا را با جدی نبودن آمریکا اشتباه بگیرد. ایالات متحده دنبال جنگ با ایران نیست. مایل به گفت‌وگو هستیم، اما آمریکا عقب نخواهد نشست.»

پنس در بخش دیگری از سخنانش از برجام به عنوان «توافق هسته‌ای وحشتناک با ایران» یاد کرد و گفت که ترامپ به مشارکت آمریکا در آن خاتمه داده است. 

معاون ترامپ گفت که قبل از برجام، کنگره آمریکا تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرده بود اما در سال ۲۰۱۵ با حصول برجام این فشارها از میان برداشته‌ شده‌اند. 

او گفت: «توافق هسته‌ای دولت قبل، جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نگرفت و فقط آن را برای نزدیک به یک دهه به تأخیر انداخت.»

وی در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: «در دوران این رئیس‌جمهور ما یک کارزار فشار حداکثری برای تغییر رفتار مخرب ایران به راه انداخته‌ایم و رژیم را بابت رفتارهای مخرب آن پاسخگو کنیم.»

پنس ادعا کرد: «همین الان که داریم صحبت می‌کنیم اقدامات ما اثرگذار بوده‌اند. اقتصاد ایران از تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا ضربه خورده و حالا ایران باید بین اهمیت دادن به مردمش و ادامه حمایت از نائبان خود که اقدام به گسترش تروریسم و خشونت در منطقه می‌کنند یکی را انتخاب کند.»
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من که خیلی باورم شد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگرهر روز در رسانه ها ایران تحریم و تهدید می کند دنبال جنگ با ایران نیستیم شرم آوراست
United Arab Emirates
تصاویر ازکشف آزمایشگاه مواد شیمیایی ساخت آلمان وانگلیس در دوما سوریه

کشف آزمایشگاه 1.5 تنی مواد شیمیایی آلمان و انگلیس در دوما و...

انگلیس ازسال 2011 تاکنون به همراه آمریکا، اسرائیل و... از تروریست ها درسوریه و منطقه حمایت می کند.
United Arab Emirates
توقیف یک کشتی حامل نفت ایران توسط ارتش انگلیس برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین انگلیس جنایتکار شماره یک، آمریکا جنایتکار شماره یک و مدعیان دروغین حقوق بشر است
ماموریت ما همچنان انتقام از نیروی دریایی انگلیس است.
United Arab Emirates
آماده جنگ با انگلیس و آمریکا هستیم!
United Arab Emirates
اگر نفتکش انگلیس را توقیف نکنیم، ناتوان هسنیم
United Arab Emirates
انگلیس عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
United Arab Emirates
اقدامات انگلیس بی پاسخ نخواهد ماند
United Arab Emirates
اخراج سفیر انگلیس باید اولویت دولت باشد
United Arab Emirates
تحریم های و تهدید های آمریکا و انگلیس تاثیری درسیاست ما نخواهد داشت.
United Arab Emirates
بهترین گزینه سپاه و ارتش باید نیروی دریایی انگلیس را درخلیج فارس تحریم و تهدید کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگه دنبال جنگ با ایران نیستن، به این دلیله که امکان جنگ رو از دستشون درآوردند، اما اینکه هنوز میگن به فشار علیه ایران ادامه میدیم گواه اینکه هنوز ابزار اونو دارند و بهش امیدوارند، حالا سئوال اینجاست؛ فکر جنگ رو کی از سر امریکاییا پراند؟ و امید به جواب دادن فشار رو کی هنوز در دل اونا زنده نگه داشته؟ پیدا کردن پاسخ درست این سئوالات، رمز پیروزی ملت ما در آینده است.....