پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۴

مقامات آمریکا از ملی پوشان ایران عذرخواهی کنند

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 693453
وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای، از مقامات آمریکا خواست از تیم ملی والیبال ایران عذرخواهی و دلجویی کنند.
مقامات آمریکا از ملی پوشان ایران عذرخواهی کنند
به گزارش جهان نيوز، وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناشایست آمریکا با اعضای تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد.

در این بیانیه آمده است:

رفتار مقامات آمریکایی بعنوان میزبان مرحله نهایی لیگ ملتهای جهان با تیم ملی والیبال ایران زننده و بر خلاف منشور المپیک و روح حاکم بر مناسبات ورزشی جهان است.

متاسفانه آمریکا در حالی برای سومین سال پیاپی میزبان این مرحله است که هیچگونه توجهی به معیارهای میزبانی و حضور تیم‌های شرکت کننده و قهرمانان ملی ایران قائل نیست.

وزارت ورزش و جوانان ضمن محکوم کردن رفتار غیر ورزشی و خارج از قواعد میزبانی رویدادهای جهانی از سوی آمریکا، امیدوار است با توجه به تکرار این رفتار، افتخار برگزاری رویدادهایی در این سطح از سوی فدراسیون جهانی به این کشور واگذار نگردد.

انتظار داریم برای جبران این رفتار ناشایست مقامات آمریکا از ملی پوشان عذرخواهی کنند و فدراسیون جهانی والیبال نیز دلجویی شایسته ای از تیم ایران و قهرمانان آن به عنوان نمایندگان مردم ایران داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزیر ما رو باش، آمریکا برای پیغام و پسغام‌های شیک و اداری تره هم خورد نمی‌کنه حالا بیاد معذرت‌خواهی بکنه، زهی خیال باطل...
Iran, Islamic Republic of
باز چه غلطی کردن این وحشی ها؟
Iran, Islamic Republic of
زور فدراسیونهای جهانی ورزشی فقط به ایران می رسه! اون هم به لطف نق نقوها و لاپرت چی های داخلی!
اونها حق مداخله در قانون کشور ما رو به خودشون می دن اما وجود ندارند یه تذکر خالی به آمریکا بدن.
Denmark
شعار روحانی در انتخابات !عزت ایرانی در پاسپورت ایرانی !!