چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

نمادهای معاملاتی متوقف در بورس +جدول

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 693451
طبق اعلام ناظر بازار تا امروز 31 نماد بورسی در بازار نرمال بورس اوراق بهادار تهران متوقف مانده‌اند.
نمادهای معاملاتی متوقف در بورس +جدول
به گزارش جهان نيوز، بر اساس آنچه از سوی بورس اوراق بهادار تهران به عنوان جدولی اعلام شده، از تاریخ 13 شهریور 95 تاکنون 31 نماد معاملاتی بورسی به دلایل مختلف و با پیام ناظر بازار متوقف مانده‌اند.

بنابر این گزارش قدیمی‌ترین نماد معاملاتی متوقف به نام آکنتور1 مربوط به کنتورسازی ایران است که از 13 شهریور 95 تاکنون همچنان به دستور مقام ناظری متوقف است و به گفته رئیس سازمان بورس باز شدن این نماد مربوط به تعیین تکلیف پرونده این شرکت در دستگاه قضایی است. 

همچنین عمده نمادهای متوقف به خاطر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه با پیام ناظر بسته می‌شوند که معمولا بعد از برگزاری مجمع عمومی و تصویب مصوبات مجمع، نماد این شرکت‌ها به زودی باز می‌شود.

همچنین برخی از نمادهای معاملاتی بورسی به خاطر افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف با پیام ناظر بازار متوقف می‌شوند و برخی از نمادها مانند سیمرغ 1 به علت تغییرات بیش از 50 درصدی سهام در 15 روز متوالی متوقف شدند. 

در این میان نماد وانصار1 مربوط به بانک انصار به علت مصوبه سران قوا مبنی بر ادغام بانک‌های نظامی و انتظامی در بانک سپه دچار تعلیق نماد شده است.

همچنین نماد معاملاتی بانک ملت، وب ملت 1 نیز دجار تعلیق معاملاتی شده، نماد مبین 1 مربوط به پتروشیمی مبین و نماد های‌وب 1 مربوط به داده‌گستر عصر نوین نیز مشمول تعلیق نماد معاملاتی در بورس شده است. 

جدول کامل نمادهای متوقف بورسی را می‌توانید از ا ینجا + فهرست نمادهای متوقف بورسی فهرست نمادهای متوقف بورسی  + دریافت کنید. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *