شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۲

برج میلاد واقعا کج شده است؟/ +واکنش شهرداری

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 693445
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که کج شدن برج میلاد شبیه شوخی است گفت: این برج با ابزار دقیق به طور دائمی پایش می‌شود.
برج میلاد واقعا کج شده است؟/ +واکنش شهرداری
به گزارش جهان نيوز، سیده فاطمه ذوالقدر، عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بی‌‌‌توجهی نسبت به ایمن‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد انتقاد کرد و گفت: خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد.

سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: سال‌ها‌ست کارشناسان، نمایندگان و مسئولان در مورد این گود هشدار می دهند اما متاسفانه تاکنون اقدام خاصی برای ایمن سازی آن انجام نشده است.

او افزود: تاکنون تذکرات زیادی در مورد بلاتکلیفی این گود داده ایم اما متاسفانه شهرداری تاکنون جوابی به ما نداده است؛ شهرداری نباید از این تذکرات و هشدارها به راحتی عبور کند بلکه باید آنها را جدی بگیرد.

ذوالقدر با انتقاد از اینکه نه تنها برج میلاد بلکه 200 گود مرگبار در پایتخت بدون ایمن‌سازی رها شده‌اند، گفت: می‌طلبد شهرداری سریع‌تر ایمن‌سازی این گودها به‌ویژه گود رها شده کنار برج میلاد را در دستور کار قرار دهد زیرا این گودها می‌توانند خطری جدی برای ساختمان‌های مجاور و منشاء آلودگی‌های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی باشند و از سویی در زمان بحران خطرساز ‌شوند.

برج میلاد واقعا کج شده است؟
صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص شایعات مطرح شده در خصوص کج شدن برج میلاد گفت: شایعات از آنجایی شکل گرفته است که ما یک گود برداری در کنار مرکز همایش‌ها داشتیم که متاسفانه به گود برج میلاد معروف شده است در حالی که هیچ ارتباطی با برج میلاد ندارد.

وی افزود: ما در اطراف برج میلاد ابزار دقیق پایش قرار داده‌ایم و برج میلاد به طور دائمی در حال پایش است و نه فقط کج نشده است بلکه مطرح شدن چنین موضوعاتی شبیه شوخی است.

صبوری دیلمی با اشاره به اهمیت بالای برج میلاد و سازه‌ای به این بزرگی گفت: اینگونه نیست که برج کج بشود و کسی نفهمد کج شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حتی گودبرداری کنار مرکز همایش های برج میلاد هم ابزار دقیق نصب شده و به طور دائمی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: نه در مرکز همایش‌ها و نه در برج تغییر مکان‌های غیرمجاز نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا برج راست شده
France
آقای قالیباف بفرما برج گویا کج شده
Iran, Islamic Republic of
پايه هاي برج زمان شهرداري الويري وملك مدني ريخته شد وقاليباف باهنرش آنراتمام كرد يعني اگه كج هم باشه اوني كه پايه اش راكج گذاشته مقصره
Romania
خوب هیچی به زودی برج رو سرمون میاد پایین
هر تکذیبی تو ایران بعدش واقعیت میاد
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو ناراحت نكن روسرشمانمياد پايين. هروقت برج پيزا و مجسمه آزادي و برج ايفل اومد پايين برج ميلادهم مياد
Iran, Islamic Republic of
منظور تو اینه که برج میلاد از بقیه این برج ها محکم تر است
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كار دژمن هاست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كار عوامل استكبار جهاني است نه دزدها
ممد
United States
باز هم به مرام برج میلاد که با ابراز همدردی با اقشار مردم کج شده!!!
Iran, Islamic Republic of
درپیت! پیگیر چی هستید!