جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترامپ: ایران بیشتر احتیاط کند!

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 693310
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر با تقبیح توافق هسته ای ایران که مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفته است، مدعی شد ایران هرگز نباید سلاح اتمی داشته باشد.
ترامپ: ایران بیشتر احتیاط کند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، دونالد ترامپ عصر یکشنبه هنگام بازگشت از زمین گلف نیوجرسی به واشنگتن این مطلب را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.ترامپ ادعا کرد: ایران کارهای نادرست زیادی انجام می دهد و بهتر است بیشتر احتیاط کند.

پیش از این مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور به تصمیم جدید ایران که روزیک شنبه اعلام شد واکنش نشان داده بود.پامپئو در توئیتر نوشته: «اقدام جدید ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای خود به انزوای بیشتر و تحریم‌های بیشتر علیه این رژیم منجر خواهد شد. کشورها بایستی معیار قدیمی عدم‌ غنی‌سازی را برای برنامه هسته‌ای ایران احیا کنند. رژیم ایران در صورت تسلیح به جنگ‌افزارهای هسته‌ای خطری بزرگتر برای دنیا خواهد بود.»

جمهوری اسلامی ایران تاکنون در دو گام از تعهدات خود در برجام کاسته و از یکشنبه (16 تیرماه) یک ضرب‌الاجل 60 روزه دیگر برای محقق شدن تعهدات سایر طرف‌ها صادر کرده است. تهران گفته در صورتی که تغییری در وضعیت ایجاد نشود از 60 روز دیگر گام سوم را اجرایی خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به افشای ایمیلهای سفیر انگلیس در واشنگتن نیز گفت که اظهارات سفیر انگلیس را اصلا نخوانده است، اما او فرستاده خوبی برای لندن نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *