چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بیعت با ابوبکر البغدادی در جنوب لیبی

يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 693287
گروه تروریستی داعش فیلمی را بخش کرد که نشان می داد ده‌ها تروریست در منطقه صحراویه واقع در جنوب لیبی درحال بیعت کردن با " ابوبکر بغدادی" سرکرده این گروه تروریستی هستند.
بیعت با ابوبکر البغدادی در جنوب لیبی
به گزارش جهان نيوز، چند ماه قبل  پایگاه خبری اسپوتینک گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه داعش در نظر دارد سه  شهر در منطقه سهباء واقع در جنوب لیبی را به اشغال خود در آورد. سپس خبر انتقال " ابوبکر بغدادی " سرکرده داعش به شمال آفریقا منتشر شد.

رئیس جمهور روسیه هفته گذشته از انتقال تروریست های افراطی از سوریه به لیبی ابراز نگرانی کرد.

پایگاه خبری " اعماق " وابسته به گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را در فضای مجازی " تلگرام " منتشر کرده است که نشان می دهد، ده ها نفر از جنگجویان افراطی در منطقه " صحراویه  لیبی با " ابوبکر بغدادی " بیعت می کردند.

به نوشته تارنمای " الوسط – لیبیا"  در این فیلم تروریست ها، دارای تجهیزات سنگین نظامی هستند و لباس نظامی پوشیده اند، اما زمان و مکان دقیق این فیلمبرداری مشخص نیست.

در این فیلم که حدود 5 دقیقه است، " محمود برعمی مکنی " مشهور به " ابوصعب لیبی " بنیانگذار داعش در بنغازی نیروهای وابسته به خلیفه خفتر را مورد تهدید قرار داد.

گروه ترویستی داعش در لیبی ماه گذشته یک عملیات انتحاری علیه نظامیان وابسته به حفتر در شهر سبها انجام داد که به کشته شدن 9 نفر از آنان منجر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *