جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳۴
دبیر کل جمعیت رهپویان:

باکمال پررویی مشکلات خودساخته را به نظام و رهبری نسبت می‌دهند/ عمروعاص یک فرد نبود بلکه یک روش است/ پس از شش سال می گویند اختیاراتمان کم است/ مراقب نفاق مدرن باشیم

يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 693219
باکمال رندی و پررویی مشکلات خودساخته را به ناکارآمدی نظام اسلامی و رهبری حکیم آن و درنهایت به اسلام نسبت می‌دهند! عمروعاص یک فرد نبود بلکه یک روش است و همچنان در تاریخ هزینه به مردم تحمیل می‌کند!
باکمال پررویی مشکلات خودساخته را به نظام و رهبری نسبت می‌دهند/ عمروعاص یک فرد نبود بلکه یک روش است/ پس از ۶ سال می‌گویند اختیارات‌مان کم است
به گزارش جهان نيوز، بهزاد زارع مهدوی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به تشریح عملکرد جریان نفاق در کشور پرداخت. این جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد:‌ متأسفانه به علت مشغله درس و بحث و ... تا دیشب موفق به دیدن کامل مناظره سوم آقایان زاکانی و تاج‌زاده نشده بودم اما شب گذشته فراغتی حاصل شد با دقت آن را دیدم، گرچه خیلی استفاده کردم اما از طرفی هم خیلی غصه خوردم که چطور مشتی رِند سیاسی با استفاده از ضعف حافظه تاریخی مردم ایران چه خسارت‌ها به جامعه تحمیل کرده و می‌کنند؟!

ادامه این گفت‌وگو را در قالب پرسش و پاسخ در ذیل می‌خوانید:

به نظر شما بهترین راه برای برداشتن نقاب از چهره نفاق چیست؟
زارع مهدوی: سال‌هاست مقام معظم رهبری بر تشکیل مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی تأکیددارند اما متأسفانه مانند سایر اشارات هوشمندانه معظم له مورد غفلت ما واقع‌شده و می‌شود!

دلسوزان و عقلای جامعه به‌ویژه جوانان عزیز که مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند بدانند امروز تنها راه عبور از گردنه سخت و مهم انقلاب حاکم کردن عقلانیت در جامعه است و یکی از مؤثرترین گام‌ها برای حاکم کردن عقلانیت گسترش همین مناظرات است و به نظر این حقیر سه مناظره دکتر زاکانی و تاج‌زاده بسیار حائز اهمیت‌اند و شروع خوبی در این راستا است ، مخصوصاً مناظره سوم عالی و جامع بود. حقیر به‌عنوان شاگرد کوچک بزرگان و دلسوزان انقلاب از همه اعاظم عاجزانه تقاضا می‌کنم بحث مناظرات را جدی بگیرند و با اختصاص وقت ویژه مدعیان دروغین را به مبارزه و چالش بطلبند تا راه فریب مردم مسدود شود تا ما بیش از این شاهد جولان و گسترش نفاق در جامعه نباشیم!

وظیفه صدا و سیما و رسانه را در این باره چه می‌دانید؟
زارع مهدوی: به‌عنوان یک فعال سیاسی از همه رسانه‌ها مخصوصاً رسانه ملی درخواست می‌کنم با پوشش کامل این مناظرات در طنین دادن این مهم اهتمام جدی داشته باشند و ایضاً به‌عنوان شهروندی از عموم مردم خواهش می‌کنم به‌ویژه از هم‌سنگران جوان انقلابی و از همه رفقا تمنّا دارم در گام اول این امر مهم و به‌عنوان یک تجربه موفق مناظره آقای زاکانی و تاج‌زاده را با دقت ببینند و تا دیر نشده همه برای روشنگری مهیا شویم!

کسانی و جریاناتی با ایجاد موج و موج‌سواری به‌ویژه در آستانه انتخابات‌ها مانع حاکم شدن شایستگانند و با حاکم کردن عناصری بی‌کفایت و سست مشکلاتی را در جامعه برای معیشت مردم به وجود می‌آورند و باکمال رندی و پررویی مشکلات خودساخته را به ناکارآمدی نظام اسلامی و رهبری حکیم آن و درنهایت به اسلام نسبت می‌دهند!عمرعاص یک فرد نبود بلکه یک روش است و همچنان در تاریخ هزینه به مردم تحمیل می‌کند! مراقب نفاق مدرن و عمرو عاص های زمانه باشیم.
معاویه در سایه همین مرام و منش، دستان دو امام معصوم علیهم‌السلام را بست و ۴۳ سال به‌طور مستقیم بر مسلمین حکومت کرد لذا تعجب نکنید و اعجاز مردم‌فریبی این جماعت را باور کنیم!

این انقلاب که به فرموده امام عزیز: «حاصل مجاهدت همه انبیاء و اولیاء خداست» علی‌رغم همه جهش و توفیقات خیره‌کننده در داخل و خارج و منطقه در معرض آسیب و تحریف مشتی کاسب دنیاپرست و قدرت‌طلب و معاویه صفت است!

نقش روشنگری را در تنویر افکار عمومی چگونه ارزیابی می‌کنید؟
زارع مهدوی: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم کردن ملت عزیز ایران بر سرنوشت خود است یعنی همین انتخابات و نافذ بودن رأی مردم چه قدر اهمیت و ارزش دارد، اما همین نعمت عظیم مردم‌سالاری با غفلت ما وجوَلان اغواگران در مواردی به پاشنه آشیل این نظام مردم‌سالاری دینی تبدیل‌شده! من فقط به‌عنوان‌مثال به چند نمونه کوچک اشاره‌کنم.

چرا کسانی به نام حقوقدان از مردم رأی می‌گیرند و پس از شش سال بجای پاسخ‌گویی به ملت میگویند: ما تازه متوجه شده‌ایم که اختیاراتمان کم است؟
اولاً: اختیاراتتان کم نبوده است. ثانیاً: چطور حقوقدانانی هستید که پس از شش سال متوجه شده‌اید که اختیار لازم ندارید؟ ثالثاً: در حد همین اختیاراتتان به مردم پاسخ بدید که چه کرده اید؟

چرا به نام «شفافیت» و «دانستن حق مردم است» از مردم رأی می‌گیرند اما با هر اقدامی برای شفاف‌سازی و اطلاع یافتن مردم از امور مهم کشور به شدت مخالفت می‌کنند؟!

وکیل یا وزیر و قاضی که چند هزار میلیارد ثروت دارند چرا به ملت پاسخ نمی‌دهند از کجا آورده‌اند؟ کسانی که تمام ۴۰ سال گذشته در این نظام مسئولیت داشته‌اند و همیشه بقول خودشان مشغول خدمت به مردم بوده‌اند جواب دهند کی؟ چه وقت؟ و چطور یکی دو سه هزار میلیارد تومان ثروت جمع کرده‌اند؟

آخر مگر می‌شود با حقوق کارمندی هزار میلیارد تومان پس‌انداز کرد؟ انسان یاد آن ضرب‌المثل تاریخی می‌افتد که: مردی یک مَن گوشت خرید و برد خانه، زن خانه خود به‌تنهایی گوشت را کباب کرد و خورد. 

 چند روز بعد، مرد سراغ گوشت را گرفت زن گفت: گربه آن را خورده، مرد گربه را آورد وزن کرد و گفت: گربه یک من است و گوشت هم یک من بوده این یا گوشت است یا گربه!

امروز اولاً از خیلی‌ها باید سؤال شود در این سال‌ها دنبال خدمت بوده‌اند یا ثروت؟
ثانیاً سلّمنا، گیرم شما با اضافه‌کار و ... به این‌همه ثروت مشروع رسیده‌اید حالا دیگر چرا دست از سر مردم برنمی‌دارید؟

حفظ و مدیریت هزار میلیارد سرمایه در این بازار متلاطم اقتصادی نه یک مرد بلکه چند مرد شش‌دانگ می‌طلبد و سؤال اصلی آن است که شما چه وقتی را صرف آن و چه وقتی را صرف مردم و خدمت می‌کنید؟!

چرا جناب تاجزاده در این مناظره مدام بحث را عوض می‌کند و ذهن‌ها را می‌برد به سمت فتنه خودساخته کوی دانشگاه و ...؟ چرا جناب تاجزاده از طرح بحث کرسنت و ... فراری است و به‌طور مستمر بحث را به سمت فتنه‌های خودساخته می‌برند؟!

در فتنه کوی دانشگاه خود جناب تاجزاده درحالی‌که مسئول تأمین امنیت کشور بود، درعین‌حال عامل اصلی تحریک و سازمان‌دهی دانشجو نماهای اغتشاشگر بود و یک پای در آن‌سوی بازی داشت و امروز هم به جای پاسخگویی طلبکار شده‌است! بنده در آن دوران دانشجو بودم و از نزدیک شاهد ماجرا بودم اگر بخواهم نقش جناب تاجزاده در حادثه کوی دانشگاه را در یک کلمه خلاصه عرض کنم ایشان رفیق دزد و شریک غافله بود! تا کی باید کسانی فیلم دوگانه بازی کنند یعنی درعین‌حال که در قدرت هستند و امکانات کشور در دستشان است نقش اپوزسیون بازی می‌کنند؟

آقای تاج زاده و رفقایش باید پاسخ گوی وضع معیشت امروز مردم باشند اما طوری طلبکار حرف می زنند که گویا هیچی دردستشان نبوده و نیست به اونها ربطی ندارد و بلکه دارندخودرابرای یک فریب بزرگتر آماده می کنند.

بازی چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا و ... تمام‌شده امروز ما با دو جریان انقلابی، و غیر انقلابی و انقلابی  و ضدانقلابی  مواجه هستیم جریان انقلابی قاطبه ملت هستند که نجیبانه باوجوداین همه فشار اقتصادی و معیشتی محکم پشت سر رهبری و نظام ایستاده‌اند و خیل عظیمی از مدیران خدوم و پاک‌دست که البته غالباً در حاشیه هستند!

و جریان دوم جریان غیر انقلابی و جریان ضدانقلاب جدیدی هستند که با نفاق و بندبازی هرروزی با شعاری مردم‌فریب درصدد گسترش قارون صفتی خود ورفقایشان هستند و ...!

 لذا همه وظیفه‌داریم به‌ویژه جوانان عزیز مهیا شوید با معیارهای ناب انقلاب و تعریف شفاف امام و رهبری از این معیارها و حاکم کردن منطق و عقلانیت خادم و خائن را از هر جناح و جریانی باشد متمایز کنیم!

بیشتر بخوانید:

امیدواریم تحریم «ظریف» باعث واقع‌بینیِ او شود 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت ! حرف دلمان را زدید حاج آقا !! خدا خیرتان دهد!!!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
لطفا بفرمائید شغل حاج آقا چیه؟
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان
اون رییس دولت مطبوع و مقبول شما هم آخرای ریاست جمهوری و همین الان از کم بودن اختیارتش حرف میزد.
پس الان کی راست میگه؟
sghl
Iran, Islamic Republic of
آقای باهنر!
شما و ولایتی و لاریجانی که در 92 از جریانات مردمی و انقلابی جدا شدید و با روحانی و اصلاحات و کارگزاران ائتلاف اعتدال ایجاد کردید ...!!!!÷
Iran, Islamic Republic of
چرا واقعيت را قبول نميكنيد!1!
Iran, Islamic Republic of
دلار رو ميخواهند ولي مسوليت نه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاج بهزاد یک دونه ای... از وقتی کم سن و سال بودی و رفتی شیمیایی شدی و تا الان... انصافا مخلص تویی... دمت گرم.
Iran, Islamic Republic of
هیچ مشکلی به نظام برنمیگرده مگر نظام در این کشور مسئولیتی داره که ازش بازخواست بکنیم؟
Iran, Islamic Republic of
خفته خفته را کی کند بیدار؟
بدترین اش اینه که خودتو به خواب بزنی!!!
ملت با انتخاب اشتباه دولتی رو سر کار آورده که خودشو کلا به خواب زده!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام از احزاب موجودتوان اداره کشورراندارندکل حاکمیت بایدزیرنظررهبری اداره شودواینهمه هزینه صرف ...دولت ..مجلس...وووووو.....نشود.....
Iran, Islamic Republic of
لطفا نظری به عملکرد قوه قضائیه و صدا و سیما و نیروی انتظامی و .. بکن و بعد پیشنهاد بده
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
موضوع اختيارات رئيس جمهورى چه ربطى به اسلام داره ؟! چرا مصادره به مطلوب ميكنى ؟!
Iran, Islamic Republic of
مصادره به مطلوبو یاد گرفتی میخواستی جایی خرجش کنی؟ باااشه
Iran, Islamic Republic of
...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمائید شرح وظائف نهاد"دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی"چیه وبرای مملکت چی فایده ای داره بعد اظهار نظر بفرمائید.
ساسان سماواتی
Iran, Islamic Republic of

جمعیت رهپویان یه حزب سیاسی است و دقیقا وظیفه اش تبیین و روشنگری در حوزه سیاست است. کمی کتاب بخون!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا رسانه ملی فقط یک طرفه بلندگوی دولت شده چرا حرف مردم رو پخش نمی کنه ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شیخ بهزاد خدا وکیلی اسمتان به شکلتان نمی خورد قبول بفرمائید .
Iran, Islamic Republic of
شيخ بهزاد !!!
خخخ !
United Arab Emirates
بر اساس قانون اساسی تمامی قوا زیر نظر رهبری کار میکنند.
Romania
.....
نفاق ریشه در دروغگویی و دوگانگی بین حرف و عمل دارد .بنابراین هرکس که اینگونه باشد منافق است در هر شغل و مقامی که باشد.
Iran, Islamic Republic of
اینکه وضعیت کشور را فقط تقصییر قوه مجریه بدانیم هم بی انصافی است ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
۰۰۰۰۰۰ اول نقطه چین گذاشتم کار جهان راحتتر بشه،،!حاج آقا یه کم آرومتر! این عمر وعاص ها بارها از فیلتر شورای نگهبان گذشتند ! پس مشکل جاهای دیگری هم هست ، حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!!
Iran, Islamic Republic of
..
علی
Iran, Islamic Republic of
..
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا حق گفتی