جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

بروجردی: انگلیس کار دزدان‌دریایی را انجام می‌دهد!

يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 693218
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جای تاسف است که کار دزدان دریایی را امروز دولتی به نام انگلیس انجام می‌دهد.
بروجردی: انگلیس کار دزدان‌دریایی را انجام می‌دهد!
به گزارش جهان نيوز، علاالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدام اخیر دولت انگلیس مبنی بر توقیف یک فروند نفت کش ایرانی در آب‌های سرزمینی جبل الطارق اظهار داشت: انگلیس برخلاف مقررات بین المللی اقدام انجام داده و از آمریکا فرمانبرداری کرده است.
 
وی با بیان اینکه قطعا اقدام انگلیسی ها، بدون پاسخ نخواهد بود، به احضار سفیر انگلیس از سوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در جهت اقدامات دیپلماتیکی در این زمینه اشاره کرد.
 
بروجردی تصریح کرد: دنیا تاکنون با پدیده شوم دزدان دریایی مواجه بود که جمهوری اسلامی و مشخصا نیروی دریایی ارتش در آب‌های فراسرزمینی نقش مهمی در حفظ نفت کش‌ها ایفا می‌کرد و بسیاری از کشور‌ها به صورت رسمی از جمهوری اسلامی قدردانی و تشکر کردند. حال جای تاسف است که کار دزدان دریایی را امروز دولتی به نام انگلیس انجام می‌دهد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی اقدام انگلیس را یک راهزنی دریایی عنوان کرد و گفت: دولت بریتانیا باید مسئولیت عواقب نابخردانه خود را بپذیرد. اضافه بر اینکه این کار برای این کشور به لحاظ حیثیتی بسیار منفی است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان ملت بزرگ ایران این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر انگلیس به خطای خود پایان دهد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرانسه جنایتکار شماره یک هر روز به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک، انگلیس جنایتکار شماره یک وسایرکشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک، مردم ایران را تحریم وتهدید و درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند/...
Iran, Islamic Republic of
فرانسه جنایتکار شماره یک هر روز به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک، انگلیس جنایتکار شماره یک وسایرکشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک، مردم ایران را تحریم وتهدید و درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند...