پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پشت پرده کنار گذاشتن ۴ استقلالی

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 693145
سرمربی تیم فوتبال استقلال دو دیدار دوستانه این تیم مقابل امید استقلال و نیروی زمینی را ملاک ارزیابی فنی و انضباطی بازیکنان قرار داده و به همین علت تصمیم به کنار گذاشتن 4 بازیکن گرفته است.
پشت پرده کنار گذاشتن ۴ استقلالی
به گزارش جهان نيوز، آندره‌آ استراماچونی امروز بعد از پایان تمرین اعلام کرد که نام 3 بازیکن تیم استقلال را در فهرست مازاد این تیم قرار داده و آنها می‌توانند به هر تیمی که می‌خواهند بروند اما پشت تصمیمات این مربی آنالیزهای هفته های اخیر بوده که باعث شده وی چنین تصمیماتی بگیرد.

از سوی دیگر وی در نشست دو شب پیش خود با مسئولان باشگاه استقلال نام محسن کریمی را هم در فهرست مازاد قرار داده اگر چه تصمیم گیری در این زمینه را بر عهده مدیران باشگاه گذاشته است. سرمربی ایتالیایی استقلال خطاب به مسئولان این باشگاه اعلام کرده اگر این 4 بازیکن در استقلال بمانند در تفکرات فنی وی جایی ندارند و او در این 2 هفته روی خروجی فنی و انضباطی همه بازیکنان دقت کرده و به جمع بندی رسیده است.

به گزارش فارس، از طرفی مسئولان استقلال اعلام کردند سهرابیان دو پسته است و محسن کریمی توانایی ‌فنی زیادی دارد که در نهایت استراماچونی تصمیم در این مورد را به خود باشگاه واگذار کرده است. وی اعتقاد دارد در سیستمی که وی برای تیمش در نظر گرفته 3 مهاجم کافی است و حضور شیخ دیاباته، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی در طول فصل برای وی کافی است.

مسئولان باشگاه استقلال تصمیم داشتند نظر استراماچونی را بعد از اردوی این تیم در ترکیه بپرسند اما وی قاطعانه اعلام کرد که عملکرد فنی این بازیکنان مورد تائید وی نیست و حضور آنها در اردو نیز بی فایده است. از سوی دیگر محسن کریمی در تمرینات هفته اخیر استقلال به دلیل حضور در امتحانات دانشگاهی غایب بوده و عملکرد وی نیز چندان مورد بررسی قرار نگرفته است به همین دلیل سرمربی آبی پوشان ملاک ارزیابی بازیکنان را حضور در تمرینات اعلام کرده است. جالب اینجا است که استراماچونی به باشگاه اعلام کرده نیازی به نفرات جایگزین برای سهرابیان، رضا کریمی و روح‌الله باقری نیازی ندارد و در پست آنها بازیکن دارد. وی در مورد محسن کریمی هم اعلام کرده این بازیکن می‌تواند با استقلال به کشور ترکیه سفر کند و در اردو حضور داشته باشد و باشگاه در مورد قرارداد وی و رقم آن تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

این تصمیمات مهم استراماچونی در شرایطی رخ داده که هر 4 بازیکن با تیم فوتبال استقلال قرارداد دارند و باید منتظر ماند و دید باشگاه چه تصمیمی در قبال این بازیکنان اتخاذ خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *