پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران تجریش

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 693134
‌‌شهردار منطقه یک تهران از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران تجریش خبر داد.
آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران تجریش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران درباره طرح جمع‌آوری بساط گستران میدان تجریش اظهار داشت: سد معبر بساط گستران مهم‌ترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است که با حضور این افراد فضای پیاده‌راه‌ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک، تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح(ع) با مشکل مواجه شده بودند.

وی افزود: بر همین اساس عملیات ضربتی جمع آوری بساط گستران به حسب مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات از  امروز با حضور مستقیم نیروهای انتظامی، قضایی، فرمانداری و شهرداری آغاز شد.

شهردار منطقه یک گفت: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمب آنها و... از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: استقرار خودروهای اغذیه فروشان در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سدمعبر، به‌علت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع آوری خودروی آنها نیز با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجراست و از شهروندان درخواست می‌شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تأمین کنند.

شهردار منطقه یک افزود: برای حفظ و آرامش شهر با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان‌ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می‌کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات  شهری به واسطه  این بی انضباطی‌ها جلوگیری کنیم و با ایجاد پیاده راه امن، آرامش را به کسبه و شهروندان این محدوده برگردانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
چرا ا اول از این کارها جلو گیری نمی شود ؟؟؟؟؟؟؟...