پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دیدارهای حزب‌الله برای رویارویی با معامله قرن

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 693125
حزب‌الله لبنان در دیدار با اعضای دو هیئت اسلامی آخرین تحولات پرونده فلسطین و مقابله با طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" را مورد بررسی قرار داد.
دیدارهای حزب‌الله برای رویارویی با معامله قرن
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسن حب ‌الله، عضو شورای سیاسی حزب‌الله با اعضای دو هیئت "عصبة الأنصار"، یکی از مهم‌ترین گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه لبنان و جنبش اسلامی مجاهد دیدار کرد.

در این دو هیئت مسئولان برجسته‌ای همچون ابو شریف عقل، ابو طارق السعدی، عیس المصری، ابو اسحاق و عطا الله حمود، معاون پرونده فلسطینی حضور داشتند.حاضران در این نشست جان‌فشانی‌های گسترده ملت فلسطین در مرزهای نوار غزه که دشمن صهیونیستی را دستپاچه کرده است، ستودند.

آنها تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی و نیز هتک حرمت صحن‌های مسجدالاقصی را محکوم کردند.حاضران در این نشست ضمن محکوم کردن سکوت جهانی در قبال اسراء و بازداشت شدگان در زندان‌های رژیم صهیونیستی، از هیئت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی خواستند اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی در حق کودکان، زنان و افراد مسن را محکوم کنند.

آنها از امت عربی و اسلامی خواستند رژیم اشغالگر غاصب را تحریم و تعامل با صهیونیست‌ها را جرم تلقی کرده و عادی‌سازی روابط با دشمن غاصب را "خیانت انسانی" قلمداد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *