کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود مجلس به توقیف نفتکش ایرانی

15 تير 1398 ساعت 10:50

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مجلس هفته آینده به توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها ورود خواهد کرد و این مسئله را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد ارزیابی قرار خواهد داد.


به گزارش جهان نیوز، اکبر رنجبرزاده با اشاره به توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها گفت: رویه انگلیسی‌ها در طول تاریخ گذشته راهزنی بوده است و این مسئله یا به شکل استثمار و یا غیر آشکار رخ می‌داده است.

وی تاکید کرد: انگلیسی‌ها این بار در توقیف نفتکش ایرانی دست به دزدی آشکار زده‌اند و می‌خواهند آبرو‌های از دست رفته آمریکایی‌ها را جبران کنند.

این نماینده مجلس، تاکید کرد: انگلیسی‌ها به دنبال این هستند تا با این اقدام به نوعی موقعیت از دست رفته خود در مجامع بین المللی را کسب و حفظ کنند که باید گفت این اقدام ره به جایی نمی‌برد و مجبور خواهند شد تا از این اقدام برگردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بین آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در دشمنی با ایران تقسیم کار شده است، اظهارداشت: باید پای همه کسانی که بخواهند با خوی دشمنی علیه ایران اقدام کنند، از خلیج فاس کوتاه شود.

این نماینده مجلس، تاکید کرد: قطعا مجلس هفته آینده به این موضوع ورود خواهد کرد و این مسئله را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
رنجبرزاده بیان داشت: اگر این شیوه‌های نامناسب انگلیسی‌ها ادامه پیدا کند حتما مسئولین تدابیر مقابله‌ای با این کشور را مطرح خواهند کرد.

منبع:میزان


کد مطلب: 693058

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/693058/ورود-مجلس-توقیف-نفتکش-ایرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com