جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲۲

واکنش کارگردان «گاندو» به صحبت های ظریف

پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 692940
کارگردان سریال گاندو گفت: هنوز سکانس مربوط به وزیر امور خارجه ایران هنوز پخش نشده و اصلا شخصیت ایشان در سریال "گاندو" منفی نیست.
واکنش کارگردان «گاندو» به صحبت های ظریف
به گزارش جهان نيوز، جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی سریال "گاندو" در واکنش به صحبت‌های روز گذشته محمدجواد ظریف درباره این سریال، گفت: محمدجواد ظریف از شخصیت های مورد علاقه من است و گفتگویی که به نقل از ایشان پخش شده است را نشان از ذکاوت و درایت ایشان دانسته و او را تحسین می کنم. فقط در نکته ای که ایشان گفته اند من اصلا تلویزیون نگاه نمیکنم، باید بگویم که این نوعی تکرار بی مهری نسبت به صدا وسیماست.. چراکه صدا و سیما متعلق به همه ملت ایران است و اگر کسانی خودشان را از آن جدا می دانند، مقصر خودشان هستند. در همین تلویزیون صدای مخالف و موافق شنیده می‌شود.

وی افزود: سوال و پرسش آن خبرنگار قطعا از روی شیطنت بوده و هدف دیگری را دنبال می کرده و نقش ظریف در سریال "گاندو" را نقش منفی توصیف کرده است. اولا هنوز سکانس مربوط به ایشان پخش نشده و دوم اینکه اصلا شخصیت ایشان در سریال "گاندو" منفی نیست.

افشار افزود: سکانس ظریف مربوط به جلسه ای است که ایشان فقط حضور دارند و تحلیل مسئول امنیتی کشور(در سریال کاراکتر عبدی) در مورد مایکل هاشمیان را می شنوند؛ حال اینکه چرا چنین مطلبی از سوی خبرنگار مطرح شده و منفی بودن کاراکتر ایشان را به دروغ بیان کرده اند جای بررسی و واکاوی دارد.

افشار اضافه کرد: در سریال "گاندو" نه تنها شخصیت‌های ارشد دولت به شدت مورد احترام هستند بلکه ما سعی در شفاف کردن سوء استفاده هایی که برخی از منسوبین در حاشیه این عزیزان کرده اند را به تصویر کشیده ایم و ابدا قصد تخریب و تضعیف دولت را نداشته و نداریم. 

کارگردان سریال "گاندو" تاکید کرد: من در ابتدای پخش سریال "گاندو"  بارها از طریق رسانه ها اعلام کردم که همگی اجازه دهند سریال، مسیر صحیح خودش را طی کند که چنین حواشی و اتهام هایی به وجود نیاید، چه بسا هستند کسانی که در این شرایط با سوء برداشت از سریال و برای تضعیف اقتدار نظام سعی در شکاف بین شخصیت‌ها و دیدگاه‌های مختلف نظام و دولت را دنبال می کنند که نمونه واکنش هایی مانند جواد ظریف می تواند خنثی کننده جوی باشد که برخی کج اندیشان به وجود آورده و می آورند.

تسنیم نوشت، افشار در پایان افزود: محمد فرزانه بازیگری است که کاراکتر محمدجواد ظریف را در قسمتهای آینده سریال گاندو ایفا میکند. سکانس مربوط به وزیر امور خارجه ایران با جلسه ای آغاز می‌شود که موضوع مایکل هاشمیان(جیسون رضاییان) از سوی مقامات اطلاعاتی مورد بررسی قرار میگیرد. گفته اند شخصیت محمدجواد ظریف ضد قهرمان است اما نه تنها منفی نیست بلکه همراهی ایشان را با مقامات اطلاعاتی و امنیتی به نمایش می گذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
محمد جواد ظریف درمقابل دخالت های و فشارهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ناتوان است.
صدا و سیمای میلی نگاه کردن نداره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
صدا وسیما ی کشور نگاه کردن نداره چی نگاه کردن داره ؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
حتما بی بی سی فارسی و منو توی بهایی. یا صدای آمریکای سازمان سیا. یا آمد نیوز اون مونگول خخخخ. اونا دیدن دارند. ضمن اینکه به صدا وسیما هم نقدهای جدی وارد است.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
دیشهای ماهواره ها تو پشت بام دیدن داره.
Iran, Islamic Republic of
تلوزیون دیدن ندارد.
به دنیا و آخرتتان برسید به جاش!
Iran, Islamic Republic of
شخصیت ایشان در کشور چی؟ منفی است یا مثبت؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نه كه دولت اصلاً ضعيف نيست حالا اين ضعفشون رو ميخوان بندازن گردن گاندو
Iran, Islamic Republic of
باید از همه عوامل سریال گاندو و نیز از تلوزیون در مورد پخش این سریال تشکر کرد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای ظریف آدم زود باوری است ...!!!
United Arab Emirates
ظریف صدا و سیمای جمهوری اسلامی را نگاه نمی کند...!!!!1
امیری
Iran, Islamic Republic of
امثال این فرد نگاهشان به خارج است وازمسائل داخلی اطلاع چندانی ندارند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آنچه بسیار خطرناک است، تفکر غربگرایی ست که در بستر تحصیل و زندگی در غرب شکل گرفته و شاکله ی ذهن یک فرد را تشکیل داده است که منجر به اعتماد بیجا به غرب، خودباختگی، عدم اعتقاد به توانمندی های داخلی، نفوذ، عدم پیشرفت و بسیاری از معضلات بعدی خواهد شد...
Iran, Islamic Republic of
اینکه اقای ظریف گفته من اصلا تلوزیون تماشا نمیکنم مارا یادچند دسته و جریان سیاسی اجتماعی می اندازد که اکیدا به تماشا نکردن برنامه های صدا و سیما به خانواده ها و طرفداران خود توصیه میکنند . 1- انجمن حجتیه ای ها 2- بخشی از اصلاح طلبان که ترجیح میدهند به اخبار و بر نامه های متنوع و شاد ماهواره ای رجوع کنند . 3- بعضی مقدس نما ها 4- طیفی از ضد انقلاب ها
Iran, Islamic Republic of
هنوز متاسفانه غربگرایان که پز روشنفکری میدهند و در راس مدیریت کشور قرار دارند و شعار ازادی بیان و " دانستن حق همه است "را در بلند گوهایشان بلند میکنند تحمل شنیدن خیلی از اخبار واقعیات حتی اشکار در باره خود و جریانشان را ندارند !...
Iran, Islamic Republic of
سریال گاندو بعضی جاهاش خیلی مسخره است مثلا می گوید مایکل هاشمیان یا مسئول می زایران در دبی یا فلان و بهمان ، اینها جاسوسان خیلی حرفه ای و کارکشته ای هستند اما اصلا عین خیالشان نیست که در اطرافشان چه می گذرد . کارگردان به تعقیب وتعقیب و بازهم تعقیب خیلی علاقه دارد مثل دهه شصت . اگر بناست صرفا یک سریال سرگرم کننده ببینیم ایرادی نداشت مثل فیلم های جیمز باند اما وقتی بچه مامور اطلاعاتی ما به راحتی آب خوردن می رود در اتاق مونیتورینگ هتل و دوربین ها دست کاری می کند و شنود می گذارد و اتاق مایکل هاشمیان را رصد می کند و خیلی کارهای محیر العقل دیگر چون از اول این سریال جنبه واقعی پیدا کرده و موضوع جیسون رضائیان است برداشت من تماشاگر همانی نخواهد بود که وقتی فیلم جیمز باند را می بینم . اینجا نتیجه این خواهد بود که یا اون جیسون جاسوس نبوده یا اگر بوده احمق ترین جاسوس بوده .!!!
الوند
آنچه مسلمه دستگیری یک شاه ماهی بزرگ جاسوسی از با سابقه ترین و بظاهر قوی ترین سازمان جاسوسی دنیا توسط تیم حفاظت اطلاعات سپاهه که باید خیلی غیر منصف و لجوج باشیم که این موضوع را انکار و یا حتی کم اهمیت جلوه بدیم. از طرفی نباید انتظار نداشته باشیم که روش ها و تکنیکهای اینگونه عملیات را در اختیار نویسنده و کارگردان بزارن!!!
خبرنگاره از الان شیطنت کرده که جای مانور را ازکارگردان بگیرد خخخخ شما با سیاستمدارها اونم از نوع ایرانی سروکار دارید !!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر سیاستمداری باید اخبار و رویدادهای کشورش را دنبال کند، اینکه آقای ظزیف گفته است، صدا و سیمای کشورش را نمی بیند یک نقیصه بزرگ و غفلت فاحش است.
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
صحبت های آقای ظریف نشان داد که مشکل عدم همخوانی مواضع ایشان با مردم و مسئولین کشور در کجاست.!!! ..