جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر اعلام نمی‌شود؟‌

پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 692900
هنوز زمان قرعه‌کشی فصل نوزدهم لیگ برتر ایران مشخص نشده، اما دلیل این ابهام در تاریخ قرعه‌کشی چیست؟
چرا تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر اعلام نمی‌شود؟‌
به گزارش جهان نيوز، قرعه‌کشی لیگ برتر در حالی به تعویق افتاد که تاریخ دقیق برگزاری آن همچنان اعلام نشده است. از طرفی مشهد به عنوان محل برگزاری آن انتخاب شده و از طرف دیگر فدراسیون تاریخ درستی ارائه نمی‌دهد که مشهدی‌ها به فکر آماده‌سازی برنامه باشند.

اما چرا کسی از تاریخ دقیق برگزاری مراسم قرعه‌کشی خبر ندارد؟ ماجرا از این قرار است که به‌جز سپاهان و ذوب‌آهن تقریباً تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر به فدراسیون یا به اشخاص بدهکار هستند و «مهدی تاج» هفته گذشته اعلام کرد در صورتی که این بدهی‌ها صاف نشود، لیگ برتر امسال برگزار نخواهد شد.

گرچه این ادعا عملی نخواهد شد و به زودی مراسم قرعه کشی لیگ برگزار می‌شود، اما مسئولان سازمان لیگ معتقدند اگر تاریخ قطعی برگزاری این مراسم را اعلام کنند، باشگاه‌ها به برگزاری لیگ مطمئن خواهند شد و فکری برای تسویه حساب‌هایشان نخواهند کرد.

اما این را نشنیده بگیرید که طبق مسئله‌ای که محرمانه بین فدراسیون‌نشینان اعلام شده، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر ۹۹-۹۸ احتمالاً پنج‌شنبه ۲۷ یا جمعه ۲۸ تیر در مشهد برگزار خواهد شد. مشهدی‌ها فعلاً درگیر پیدا کردن یک اسپانسر قدرتمند برای میزبانی از مهمانان فوتبالی کشور هستند.

منبع: خبر ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *