جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیش از ۲ هزار دستور و انتظار رهبرانقلاب از بسیج

پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 692887
جانشين سازمان بسيج مستضعفين با بیان اینکه بسيج نيازمند حمايت‌های سپاه و ستادكل نيروهاي مسلح است گفت: بیش از ۲ هزار خواسته، دستور و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج وجود دارد.
بیش از ۲ هزار دستور و انتظار رهبرانقلاب از بسیج
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: بیان دیدگاه های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب باید ذکر دائمی و گفتار و گفتمان ما باشد. با انتصاب سردار سلامی و حضور ایشان به مدت ٢ روز کاری در بسیج و اخذ گزارشات از معاونین و رهنمودهای ایشان به ما بسیار امید داد.

وی افزود: صحبت های ایشان در خصوص لزوم مسئله محوری در بسیج ایجاد شور و امید کرد و چشم امید بسیجیان به این فرماندهی و مواضع راهبردی ایشان است.

سردار سپهر ادامه داد: بسیج نیازمند حمایت های سپاه و ستادکل نیروهای مسلح است. بیش از ۲ هزار خواسته، دستور و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج وجود دارد و امید داریم هر تغییری در بسیج رخ می دهد در راستای پیشبرد اهداف و اندیشه های راهبردی ایشان باشد و به اهداف راهبردی فرمانده معظم کل قوا دست یابیم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *