کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛

قیمت بنزین در ایران به صورت ابلهانه‌ای ارزان است!

12 تير 1398 ساعت 18:13

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت بنزین از آب ارزان‌تر است گفت: قیمت بنزین به صورت ابلهانه ای ارزان است و این باعث می‌شود دوچرخه سواری رشد پیدا نکند.


به گزارش جهان نیوز، یوسف حجت روز سه شنبه در آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه دوچرخه شهری افزود: ایستادن مردم در صف بنزین به دنبال انتشار خبر گران شدن بنزین، پیام آمادگی مردم برای این موضوع بود که ما ان را ندیدیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت بنزین از آب ارزان‌تر است گفت: قیمت بنزین به صورت ابلهانه ای ارزان است و این باعث می‌شود دوچرخه سواری رشد پیدا نکند.

وی اظهارداشت: باید با برنامه ریزی های کلان در زمینه حمل ونقل، آینده تهران را به گونه‌ای طراحی کنیم که بهترین حمل و نقل را داشته باشیم.

حجت با بیان اینکه در انتخاب وسیله حمل و نقل سه فاکتور قیمت، زمان و راحتی مؤثر است خاطرنشان کرد: با این سه فاکتور خودروی شخصی راحت تر از دوچرخه است.

وی در توضبح اینکه چه فاکتوری باعث انتخاب دوچرخه می‌شود یادآور شد: متأسفانه فاکتورهای اجتماعی، آلودگی هوا، فشردگی ترافیک و صدماتی که به سرمایه ملی زده می‌شود نادیده گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حالی که ایران روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزنی مصرف می‌کند ترکیه با مصرف روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین سطح رفاه بالاتری را دارد.

وی با بیان اینکه باید فاکتورهای بیرونی و اجتماعی را به فاکتورهای درونی تبدیل کنیم عنوان کرد: وقتی داشتن معاینه فنی الزام اور می‌شود یک فاکتور بیرونی به درونی تبدیل می‌شود.

حجت تاکید کرد: باید سیاست‌هایی داشته باشیم‌که فاکتورهای اجتماعی را به فاکتورهای شخصی تبدیل کند.

دومین نمایشگاه دوچرخه شهری ۱۱ تا ۱۳ تیر در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری جریان دارد.


کد مطلب: 692834

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/692834/قیمت-بنزین-ایران-صورت-ابلهانه-ای-ارزان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com