کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران:

هدف اصلی اصلاح‌طلبان در سال ۹۴ گرفتن تریبون مجلس از دست تندروها بود که محقق شد/ اجازه بدهیم گروه‌های موسیقی به میدان هفت تیر بیایند

12 تير 1398 ساعت 15:40

هدف اصلی اصلاح‌طلبان در سال ۹۴ گرفتن تریبون مجلس از دست جریان‌های تندرو بود که محقق شد/ اجازه بدهیم گروه‌های موسیقی به میدان هفت تیر بیایند!


گروه سیاسی جهان نیوز: شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران که چندی پیش در اظهاراتی عجیب مدعی شده بود «مردم به این نتیجه رسیده‌اند که سیستم صندوق رای به نتیجه نمی‌رسد» گفته است که هدف اصلی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم در سال 94 گرفتن تریبون اثرگذار مجلس از دست جریان‌های تندرو بود که محقق شد. ضمن تبریک به خانم امانی بابت این پیروزی بزرگ(!) خوب است ایشان بعد از توضیح درباره ناکارآمدی شورای پنجم که در آن عضویت دارند، به سراغ توضیح درباره افتخارات لیست امید مانند سلفی موگرینی یا سوءاستفاده از تریبون مجلس برای منافع خانوادگی و... بروند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*مقرر شد اصلاح‌طلبان کاندیداهای پاکدست و کسانی که می‌پذیرفتند از برنامه‌ها و راهبردهای جریان اصلاح‌طلبان حمایت کنند را در لیست جای دهند. در آن زمان هدف اصلی شرکت در انتخابات، گرفتن تریبون اثرگذار مجلس از دست جریان‌های تندرو بود که فاقد پایگاه مردمی قوی در جامعه بودند. بنابراین می‌توان گفت هدف اول که ممانعت از ورود تندروها به مجلس بود، محقق شد. هدف دوم نیز آن بود که وقتی نمی‌توان اصلاح‌طلبان استخواندار را راهی مجلس کرد لااقل حامیان دولت به مجلس فرستاده شوند تا دولت بهتر بتواند به اداره امور بپردازد.

*دولت سابق نگاهش به مردم و نهادهای مدنی و سیاسی نگاه خاصی بود و این نگاه در طول هشت سال در بسیاری از نهادها، نهادینه شد. آن نگاه به دوری مردم از دولت و رشد بی‌اعتمادی به این نهاد انجامید.

*پلیس همکاری لازم را با مدیریت شهری ندارد. این روزها که هوا گرم است و مردم تازه در شب از خانه بیرون می‌آیند و به پارک‌ها می‌روند، این موضوع بسیار مفید است که خانواده‌ها همراه با یکدیگر تفریح کنند اما شاهد هستیم که پلیس می‌گوید نمی‌توانیم امنیت را تامین کنیم.

*هفته گذشته میدان هفت تیر، به‌عنوان یکی از میادین تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی با ظاهر جدید آغاز به کار کرد. باید اجازه دهیم گروه‌های موسیقی، تئاتر و هنرمندان از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:
اگر زنان به ورزشگاه بیاییند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند


کد مطلب: 692821

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/692821/هدف-اصلی-اصلاح-طلبان-سال-۹۴-گرفتن-تریبون-مجلس-دست-تندروها-محقق-اجازه-بدهیم-گروه-های-موسیقی-میدان-هفت-تیر-بیایند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com