جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یک اقدام عجیب دیگر از سوی وزارت ورزش

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 692609
در روزهایی که شنیده می‌شد یکی از مدیران بلند پایه ورزشی در حال رقم زدن اتفاقاتی عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری است، اقدام عجیب دیگری به نام رأی‌گیری الکترونیکی رقم خورده است.
یک اقدام عجیب دیگر از سوی وزارت ورزش
به گزارش جهان نيوز، انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری قرار است روز 16 تیر ماه برگزار شود. در روزهای اخیر، هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تحرکات عجیب و غریب بیشتری نیز در حال رخ دادن است که مورد اخیر سلامت این اتفاق را نشانه گرفته است.
 
در چند روز اخیر شایعه‌ای پیرامون وزنه‌برداری به گوش می‌رسد که از آن دست اتفاقاتی است که باورش سخت است. باور اینکه قرار است انتخابات وزنه‌برداری برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شود؛ آن هم به صورت ناگهانی و خودجوش!
این درحالی است که پیش از این در هیچ‌کدام از انتخابات ورزشی کشورمان شاهد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نبوده‌ایم و در این خصوص اصل سلامت انتخابات با توجه به آزمایش نشدن این سیستم در گذشته در ابهام است.

در این خصوص این سوال نیز وجود درد که آیا زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم؟ در صورت داشتن، کدام نهاد بی‌طرفی به راستی آزمایی آن پرداخته است؟ چگونه می‌توان به این سیستم که تاکنون امتحان نشده است، اعتماد کرد؟ و ده‌ها سؤال دیگر که به نظر می‌رسد هر ناظر بی‌طرفی را نگران می‌کند.

اینکه یکی از مدیران وزارت ورزش به دنبال این باشد که انتخابات حساسِ وزنه‌برداری با این حجم از اتفاقات عجیب و رقابت نزدیک بین کاندیداها، برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شود، قطعا نه تنها تجربه خوبی خواهد شد بلکه بر حاشیه‌های این انتخابات به میزان قابل توجهی می‌افزاید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *