جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت دارو در داروخانه‌ها یکسان است؟

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 692562
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه قیمت داروها در کمیسیون قیمت گذاری سازمان غذا و دارو تعیین می شود، گفت: قیمت دارو در سراسر کشور یکسان است.
قیمت دارو در داروخانه‌ها یکسان است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شهرام شعیبی در خصوص موضوع ثبت شده با عنوان « اجحاف داروخانه‌ها در حق بیماران» در سامانه فارس من گفت: عرضه خدمات دارویی در داروخانه‌ها بر اساس ضوابط، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی این سازمان بوده و با هرگونه عدم رعایت موارد ابلاغی برخورد خواهد شد.

وی افزود: درخصوص ارائه و فروش دارو در داروخانه‌ها نیز، قیمت خرید و مصرف کننده دارو در داروخانه تعریف شده و هزینه خدمات دارویی ارائه شده براساس تعرفه‌های معین ابلاغ می‌شود که داروخانه‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از این روند تعریف شده، شکایت خود را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی محل اقامت اطلاع رسانی کرده تا در زمان مناسب به آن رسیدگی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *