شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - 30 Mar 2024
 
۰

کشته و زخمی شدن۶۳شبه‌نظامی در جنوب عربستان

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 692517
نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف متجاوز از جمله چهار نظامی سعودی را از پای درآوردند.
کشته و زخمی شدن۶۳شبه‌نظامی در جنوب عربستان
به گزارش جهان نيوز، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی سه روز اخیر با انجام چند عملیات در دو محور جازان و نجران(جنوب عربستان)، ده‌ها نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار داده است.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از عناصر مزدور از جمله چهار نظامی سعودی و یک مزدور سودانی در عملیات تک‌تیراندازان کشته و زخمی شدند.

وی گفت که در عملیات یگان تک‌تیرانداز در نجران و جازان طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته، ۳۰ نفر از شبه‌نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

منبع یمنی تاکید کرد که ۳۳ مزدور کشته شده هم در روز شنبه گذشته در دو محور ذکر شده کشته و زخمی شدند.
 
 
هفته گذشته نیز در مجموع ۲۹ نفر از عناصر ائتلاف سعودی از جمله چند نظامی عربستانی به دست نیروهای تک‌تیرانداز در جازان و نجران از پای درآمده بودند.

یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن و انصارالله از ابتدای جنگ در کنار دیگر یگان‌های یمنی، نقش بسزایی در عملیات مقاومت در برابر ائتلاف سعودی ایفا کرده‌ و تاکنون صدها نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز را از پای درآورده‌ است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیروز نیز با شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱»، مواضع شبه‌نظامیان در استان حجه در شمال غرب یمن را هدف قرار دادند که در پی آن شماری از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *