جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

واکنش ناجا به پخش کلیپ‌های خلاف شرع

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 692348
جانشین فرمانده ناجا در واکنش ‌به پخش کلیپ‌های خلاف شرع در فضای مجازی گفت: با متخلفان بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد می‌کنیم.
واکنش ناجا به پخش کلیپ‌های خلاف شرع
به گزارش جهان نيوز، سردار ایوب سلیمانی بعدازظهر امروز در آئین معارفه فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان سمنان که در حسینیه این فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مورد کینه‌توزی و دشمنی دشمنان این نظام قرارگرفته است.

وی افزود: دشمنان از انواع و اقسام راه‌ها و روش‌ها برای دستیابی به اهداف شوم خود و برهم زدن امنیت و آرامش این مرزوبوم بهره می‌گیرند؛ بنابراین امروز لازم است بیش از هر زمان دیگری با هوشیاری و بصیرت دسیسه‌های دشمنان را بشناسیم و با آن‌ها برخورد کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با تصریح به اینکه دشمنان جرئت رویارویی با نیروهای مسلح از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه ما را ندارد گفت: باید از ارزش‌های انقلاب و نظام بیش‌ازپیش حفاظت و پاسداری شود.

سردار سلیمانی یکی از حربه‌های امروز دشمنان را ترویج بداخلاقی و ناهنجاری در جامعه برای مقابله باارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: بصیرت بهترین راهکار مقابله با این اهداف شوم دشمنان و بدخواهان نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت‌های ذاتی نیروی انتظامی اشاره کرد و مهم‌ترین آن‌ها را مبارزه با آسیب‌ها و مفاسد اجتماعی برشمرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری برای مجموعه پلیس را مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، مبارزه با سارقان و مقابله با هرگونه ناهنجاری و ایجاد امنیت به‌ویژه در فضای مجازی عنوان کرد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنان با قاطعیت برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه مماشاتی با در مواجهه با ناقضان قانون نخواهد داشت.

وی یکی از ناهنجارهایی که این روزها ارزش‌های جامعه اسلامی را دستاویز خود قرار داده است را پخش کلیپ خلاف اخلاق و عرف و شرع در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: قطعاً برخورد قاطع و‌جدی در این زمینه با متخلفان صورت خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های بارز استان سمنان وجود امنیت در آن است افزود: در این راستا بدون شک تلاش نیروی پلیس این استان و همراهی و همکاری مردم این استان اثرگذار بوده است.

به گزارش تسنیم، در این آئین سرهنگ «عبدالله حسنی» به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان معرفی شد و از تلاش‌های چندساله سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان سمنان تجلیل شد.سردار قاسمی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان منصوب‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مبارزه با دزدان و سارقان هم جزو وظائف پلیس هست؟ پس جرا مردم ناراضی هستد؟
برادر عزیزم مطمئنی باهات برخورد نشود !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام بر برادران انقلابی و شجاع نیروهای مسلح ام
که پای آرامانهای بحق انقلاب اسلامی ایستاده باشند
جهان نیوز
به احترام هردو جناحت !!!
سانسور نکنی
سرباز
ممد
United States
مواظب باشید کلاهتان را باد نبرد!!! کنترل فضای مجازی پیشکش!!!
Iran, Islamic Republic of
همه اش وعده..
Iran, Islamic Republic of
محکم و مقتدر.