جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

«طرح ترافیک جدید» ربطی به پلیس ندارد

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 692308
رییس پلیس راهور ناجا گفت: «طرح ترافیک جدید» در شورای شهر و شورای ترافیک تهران تصویب شده و ربطی به پلیس راهور ندارد.
«طرح ترافیک جدید» ربطی به پلیس ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، سردار کمال هادیانفر (رییس پلیس راهور ناجا) در پاسخ به این سوال که آیا طرح ترافیک جدید باعث محدود شدن عملکرد نظارتی پلیس می‌شود یا خیر؟ گفت: در خصوص طرح ترافیک تهران باید بگویم، این طرح مربوط به شهرداری تهران است و در شورای شهر تهران و شورای ترافیک تهران تصویب شده و درآمد و سود حاصله مادی و معنوی آن با شهرداری تهران است و به پلیس راهور ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: برای مردم اینگونه تصور شده است که این طرح از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده است، در حالی که این طرح ربطی به پلیس راهنمایی و رانندگی ندارد و متعلق به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است و مسئولیت آن نیز متوجه مسئولان این معاونت است. البته پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص جزییات این طرح موضوعاتی را اعلام کرده‌اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره تصادفات ساختگی تصریح کرد: در حال حاضر از آمار دقیق آن اطلاعی ندارم، یکی از مشکلات بیمه، موضوع تصادفات ساختگی است که  البته این موضوع در سال‌های گذشته زیاد بوده است.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: چند شبکه در همین رابطه نیز دستگیر شده‌اند. افراد در این شبکه‌ها تصادفات ساختگی را برنامه‌ریزی می‌کردند و از محل بیمه اقدام به کسب درآمد نامشروع می‌کردند. افراد مختلفی در این شبکه‌ها حضور داشتند از جمله افرادی از بیمه‌ و پلیس نیز در این شبکه‌ها بودند که دستگیر شده‌اند.  

وی با بیان اینکه هنوز بخشی از این شبکه‌ها به صورت جزئی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: ما جلساتی را با کارشناسان و مسئولان بیمه مرکزی داشتیم و سعی می‌کنیم اطلاعات‌مان را به هم نزدیک کنیم. وقتی این اطلاعات به هم نزدیک شود، گپ شبکه‌های تصادفات ساختگی شناخته شده و می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره ترسیم کروکی خاطرنشان کرد: ما برای ترسیم کروکی باید از فضای الکترونیک استفاده کنیم و تلاش می‌کنیم تا زیرساخت آن را فراهم کنیم، البته کمی هزینه‌بر است. نرم‌افزار لازم نیز آماده شده و از این فرم کاغذی خارج خواهیم شد، چراکه در این فضا خطا بسیار زیاد است. به صورت الکترونیک و آنلاین کروکی را ترسیم می‌کنیم و برای بیمه مرکزی ارسال می‌شود و دیگر فضایی برای سوءاستفاده وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایت
Iran, Islamic Republic of
طرح ترافیک ، برای سرکیسه کردن مردم خدا قوت خدا قوت واقعا خسته نباشید احتمالا برای نفس کشیدن هم باید عوارض پرداخت کرد واقعا التماس تفکر به مسئولین شهرداری که خون مردم میمکند
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
جهان ! از خدا بترس ، ماکه هیچی !!
Iran, Islamic Republic of
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
چون به فکر مردم مستضعفه؟؟؟؟؟؟؟..
Iran, Islamic Republic of
پلیس باید شکایت کنه علیه شهرداری و پیگیری و حق ملتو بگیره از این شهرداری .....
خدا خیر بده به پلیس ،خدا کنه مارو نجات بدن از دست شهرداری پارسال برای من 120 هزارتومان جریمه ورود به طرح اومده و 500 هزارتومان عوارض ورود به طرح ،اصلا معلوم نیست شهرداری رو چه حاسب کتابی این عوارض رو زده حضوری هم رفتیم ولی کسی پاسخگو نبود! خدا کنه قوه قضاییه رای رو به نفع پلیس بده حداقل طرف حسابمون یه پلیسه که جریمه رو درست و دقیق میگه .شهرداری که معلوم نیست چیکار میکنه