جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

لمونیس سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 692196
طبق اعلام سایت یونانی، احتمال دارد تاکیس لمونیس به عنوان سرمربی سرخپوشان پایتخت انتخاب شود.
لمونیس سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، مدیران پرسپولیس با سرمربیان زیادی برای جایگزینی مرد کروات مذاکره کردند که یکی از آن‌ها تاکیس لمونیس است. این مربی ۵۹ ساله سابقه حضور در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است.

پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به لمونیس حدود ۵۰۰ هزار دلار است و به همین دلیل گزینه ارزان قیمت نسبت به دیگر مربیان برای پرسپولیس محسوب می‌شود و احتمال دارد سرمربی سرخپوشان پایتخت شود.

بر همین اساس سایت گاتزا دقایقی پیش نوشت: لمونیس سرمربی یونانی که سابقه سرمربیگری تیم‌های آپوئل، پانیونیوس، پانتولیکوس، الرائد عربستان و المپیاکوس را در کارنامه‌اش دارد، مدنظر پرسپولیس قرار گرفته است.

این باشگاه ایرانی مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به این مربی پیشنهاد داده که رقم خوبی محسوب می‌شود و علاوه بر این خود لمونیس نیز تمایل زیادی برای بر عهده گرفتن هدایت پرسپولیس دارد.

لازم به ذکر است، گفته می‌شود گزینه نخست سرخپوشان برای سرمربیگری کالدرون آرژانتینی است و اگر این مربی تخفیف ندهد، لمونیس سرمربی تیم قهرمان ایران می‌شود.  

در پایان گفتنی است، در ۴ سال گذشته پرسپولیس همراه با برانکو نتایج فوق العاده‌ای را در فوتبال ایران بدست آورد و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها در صدد هستند تا با انتخاب مربی  خوب و کارنامه داری، بتوانند این روند را ادامه دهند که گزینه اصلی آن‌ها کالدرون است که در آخرین تیمی که حضور داشت (تیم باشگاهی قطر) از سمتش اخراج شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...