پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو

جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 692194
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو برای شهروندان گفت: مسافران در صورت حضور بیش از دو ساعت در شبکه مترو باید بلیت خود را شارژ مجدد کنند.
شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو
به گزارش جهان نيوز، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، درباره گلایه‌مندی برخی در زمینه نرخ بلیت مترو و خالی شدن شارژ کارت بلیت، اظهار داشت: نرخ بلیت‌های مترو نسبت به سال گذشته تنها 20 درصد افزایش یافته و رقم آن برای بلیت‌های تک سفره 1200 تومان است و اینکه گفته می‌شود 50 درصد بیشتر شده، صحت ندارد.

وی افزود: شهروندان برای اینکه از تخفیف 25 درصدی بلیت مترو بهره‌مند شوند باید بلیت‌های سه ماهه، 6 ماهه یا یک‌ساله خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: مسافران در صورتی که مشکلی در زمینه نرخ کرایه‌های مترو دارند و تصور می‌کنند بیش از 20 درصد برای آنها کسر می‌شود می‌توانند این موضوع را به مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بهره‌برداری مترو اطلاع دهند.

نوبخت گفت: مسافری که وارد شبکه مترو می‌شود می‌تواند با 1200 تومان سفر در خطوط مختلف داشته باشد ولی مدت زمان استفاده از این مبلغ برای کمتر از دو ساعت است و بیش از این زمان باید از شبکه خارج و مجدد نسبت به شارژ بلیت خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال تهیه زیرساخت‌هایی هستیم که حضور بیشتر از دو ساعت بدون شارژ مجدد برای شرکت بهره‌برداری مترو قابل شناسایی باشد ولی اکنون این مسئله به صورت تصادفی توسط پرسنل یا ماموران مترو انجام می‌گیرد.

نوبخت در ادامه در مورد سیستم سرمایشی واگن‌های مترو گفت: روزانه وضعیت سیستم سرمایشی، پله برقی و روند سایر خدمات بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
 
منبع: فارس
برچسب ها: بلیت مترو تخفیف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *